drága és kommersz

Apátsági Rege Cukrászda TihanyApátsági Rege Cukrászda Tihany a térképen

Szörnyű 2021. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2021. augusztus 22.
A bencéseket kedvelem, diákjuk voltam egykor. Mindig örömel látogatok Tihanyba hozzájuk. De! A Rege tíz évvel ezelőtt még jobb hely volt, simán kiültem borozgatni a teraszra, ma ezt az árak miatt nem tenném. Egy deci csapvíz 90 ft, egy deci szóda 180 ft. Öten ültünk le, három tortaszeletért, egy almáspitéért, egy pohár vízért és négy pohár szódáért fizettünk 6700 ft-ot. A sütemények abszolut kommerszek voltak, bármelyik pékségben kapni ilyeneket, a gyerekek meg se ették, azt mondták, nem jó.
értem én, hogy Európa egyik legszebb pontja, de akkor legyen minőség is. Ja! Az ételadagok rendkívül kicsik, láttam, miket vittek ki a szomszédos asztalokhoz, a vendégek nagyokat nézegettek, sutyorogtak, szemmel láthatóan nem voltak boldogok. Az viszont tény, hogy így is várni kellett az asztalra, tömeg van. Lehet, hogy 200 ft is lehetne egy pohár csapvíz. Nem szeretem az ilyesmit.

Apátsági Rege Cukrászda további értékelései

2024.02.03családjával
Januári kirándulás során ugrottunk be a helyre. A hely modern, tiszta, belső térből is szép kilátással. Mosdók tiszták.Teraszon foglaltunk helyet,csodálatos a panoráma a Balatonra. Felszolgálók illedelmesek , kedvesek, gyorsan kihozták a rendelésünket, jó minőségű volt a kávénk is ,a levendulás...
2023.10.04a párjával
Első alkalommal voltunk a cukrászdában, a sütemények nagyon finomak és a kiszolgálás is udvarias. A kilátás csodálatos és az asztal díszítése természetesen levendulával gyönyörű. Biztosan betérünk még, ha arra kirándulunk.
2023.09.29gyerekekkel
Itt szoktam ünnepelni a születésnapomat .08.08. Panoráma gyönyörű. Családdal,barátokkal. Finom sütik,tiszta hely,aránylag kedves,gyors kiszolgálás,