Ósszességében csalódás

Echo Étterem TihanyEcho Étterem Tihany a térképen

Átlagos 2015. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 30.
Régóta vártuk már hogy kipróbálhassuk a helyet, aztán mire eljutottunk a végén csalódtunk. Csak röviden, a házi limonádé langyos, a szörpök ihatatlanul "mű" ízűek. A kiszolgálás közben elég lassú volt, habár telt ház nem volt. A kilátás magáért beszél szuper az elhelyezkedés, az asztalok tiszták. Nagy csalódás volt a balatoni halászlé, melyet egy kis lábasban kaptunk, ezzel csak az volt a gond, hogy kissé használt feelinget keltett, egy kisbogrács sokkal jobb lenne. Az étel maga kissé íztelen volt, a harcsa benne szétfőve, már az amit találtunk mert az nagyon kevés volt. A másik főétel kifejezetten finom volt, de a hozzá adott tescos sült krumpli az nagyon felejtős, nem is értettük, hiszen manapság egy adag házi burgonyát kisütni nem nagy kunszt. A desszert finom volt, de semmi extra és ha nem spray hab lett volna rajta még tetszett is volna.

+1: mosdó csak a lenti részben van, ahová meredek lépcsőn mehetünk le , sajnos.

Reméljük a részletekre többet fordítanak és akkor még jobb hely lehetne...

Echo Étterem további értékelései

2023.10.03családjával
Az első alkalomtól kezdve minden nyáron ellátogatunk a tihanyi ECHO étterembe. Minden évben figyelmes, gyors kiszolgálásban volt részünk, nagyon kedves a személyzet és az ételek-italok is kitűnőek! A kilátás a teraszról pedig magáért beszél!
2022.08.17gyerekekkel
Meseszép kilátás, nagyon finom ételek,italok. És nem mellesleg kutyabarát !!!! Pincer hozott tálka vizet a kutyánknak, aki hiszis lett rá, de akkor is kedves volt velünk! Nem olcsó hely de megéri ! És manapság ez ritkaság !
2021.08.21családjával
Nem volt cukorbetegeknek étel. A rendelt ételről a tányér felét le kellett venni, amit cukorbeteg nem ehet meg. Kifizettették a végén azokat a dolgokat is, amit a tányérról levettek. Kimondottan szóltunk, hogy olyan dolog nem mehet a tányérra, ami cukros, erre a lilakáposztát cukrosan rátették a...