Jobbra az első

Fogas Csárda TihanyFogas Csárda Tihany a térképen

2017. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. március 21.
Tihanyba tartottunk, megbeszéltük, hogy az első étterembe megyünk be, mert éhesek voltunk.
Saját parkolóval rendelkezik, felfestett lábnyomok jelzik, merre kell menni az étterembe.
Igazi családias kisvendéglő, régi vágású felszolgálással.
Március volt, a vendéglőben rajtunk kívül senki. Az enyhe szél miatt csak bent volt megterítve, de kérésemre, szájhúzás nélkül kivitte a felszolgáló a terítéket.
A leves és a második finom volt, nagyobb adag a szokásosnál. A somlói nem igazán ízlett, de abban érdekes az ízvilágom, így nem nekik rónám fel hibaként.
Összességében elégedett vagyok a hellyel, ajánlanám másoknak is, akik szeretik az egyszerűbb éttermeket.

Fogas Csárda további értékelései

2022.06.26a párjával
A hely jó fekvésű, közel a nagy parkolóhoz, az Apátsághoz, a kis üzletekhez. A teraszról a kilátás a belső tóra nyílik. A pincér kedves, a kiszolgálás gyors volt. Az ételek ízletesek (halászlé, frissensült hús). Az étlapon levendulás italok és ételek is vannak. Az éttermi rész tiszta, a mosdók...
2022.06.19családjával
Szuper kiszolgálás, a panorámaterasz tágas és nagyon kellemes hangulatú, a parkoló az étteremmel szemben abszolut közel, az étel - Harcsafilé Magyarosan/friss házi lecsóval/karikaburgonyával a legfinomabb volt amit valaha étteremben kaptam, a Levendulás Zirci Apátsági Búzasör tökéletes volt az...
2020.07.22gyerekekkel
2020 julius19.-én jártunk Tihanyban. Mivel máshol nem volt hely így betértünk a Fogas Csárdába. A hátsó teraszon kaptunk helyet ahol csodálatos volt a kilátás.A pincér kedves és segítőkész volt.Az ételeket hamar megkaptuk,amik nagyon finomak és bőségesek voltak.Sajnos gyerek adagok nem voltak,...