Tihanyi ebéd

Kakas Csárda TihanyKakas Csárda Tihany a térképen

Átlagos 2021. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 2.
Tihanyban töltöttük a balatoni nyaralásunk utolsó napját. A forgatagban való séta közben éhesek lettünk és itt álltunk meg ebédelni. Nagyon sokan voltak, pont szerencsénk volt és helyet cseréltünk egy 4 fős társasággal. Gyümölcslevest és Bécsi szeletet kértünk, kis várakozás után meg is kaptuk a kért ételeket. Semmi különleges nem volt a tálalásban, de friss volt és finom. Mi teljesen jóllakva távoztunk. :)

Kakas Csárda további értékelései

2018.06.10a párjával
Gyors ,udvarias kiszolgálás . Finom ételek ! Legközelebb is odda fogunk menni ! Egyszerűen imádtuk.
2016.07.15a párjával
Pünkösdkor jártunk itt, sajnos. Voltak üres asztalok, ehhez képest nagyon sokat kellett várni az ételekre. Több asztaltársaság is inkább elment, kifizették az italfogyasztást, de az ételt inkább nem várták meg. Szerintem ők tették jól, én cigány pecsenyét rendeltem, kaptam egy adag mirelit...
2016.04.01gyerekekkel
Húsvét vasárnap tértünk be a helyre, a kapuban megnéztük az étlapot, feltüntették, hogy 12% szervizdíjat felszámolnak, azt gondoltuk ez már feltételez egy bizonyos színvonalat. Nagyot tévedtünk, az ételek íze és állaga egy közepes menzának sem felelt meg. Négyen rántott sajtot ettünk, egyikünk...