Fagyasztott camabert sajt ropogós rizzsel

Pál Csárda TihanyPál Csárda Tihany a térképen

Szörnyű 2021. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 14.
A hely a szőlőlugassal hangulatos, de csak a székeken van párna, a padokon nincs, nagyon kényelmetlen. Az étel minsősége olyan volt, mint a strandon egy büfében. Pincérnő szerint meg kellett volna kérdeznem,hogy a sajt mirelit-e. Szerintem egy 5 évtizedes múltra hivatkozó étteremben ez eszébe se jut az embernek. Nekem legalábbis nem.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Pál Csárda további értékelései

2023.09.15gyerekekkel
Mint minden évben az idén is ellátogattunk Tihanyba és mint mindíg most is egy újabb éttermet próbáltunk ki.Most a Pál Csárdára esett a választásunk.Pokoli meleg volt.Még az sem enyhített rajta hogy árnyékos,fedett részen foglaltunk helyet,mert megszorult a meleg bent.Jobb lett volna ha becsuknak...
2023.06.06a párjával
Az évek során ez a negyedik értékelésem erről a csárdáról. '23 június elején öt napot töltöttünk a párommal Tihanyban ill. annak környékén. Az öt nap folyamán négyszer ettünk étteremben ebből háromszor a Pál Csárdában, ez magáért beszél. Ez az étterem 53 éves múltra tekint vissza, a...
2020.08.28a párjával
35 éve járunk ide, de megúnhatatlan. Kellemes környezet, finom ételek, gyors és előzékeny kiszolgálás. A folyó bor is finom, változatlanul mindig jó minőségű. Elsősorban a halételeket ajánlom, sajnos már nincs a balatoni egyben sült fogas citrommal a szájában:), de ennek a megszűnt balatoni...