Tihanyi kirándulásunk elrontója

Tűzkert Vendéglő TihanyTűzkert Vendéglő Tihany a térképen

Szörnyű 2015. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 20.
Tihanyi kirándulásunk során barátaink megéheztek, és a kihelyezett étlap átnézését követően úgy döntöttünk mi is beülünk velük.. Hát ez óriási hiba volt! A jól hangzó ételnevek értékelhetetlen ételeket takarnak! Borús időben meleg leves helyett hideget kaptunk mindannyian (halászlé, gulyás, húsleves egyaránt). A tartalmuk szerénységét nem is részletezem..
Majd a főétel biztos jobb lesz.. Sajnos abban is csalódnunk kellett! Kritikán aluliak!!! Ugyancsak hideg volt minden, az adag pedig nevetségesen kevés ennyi pénzért (2800)! Ha finom, harmonizáló, minőségi étkeket kaptunk volna, akkor a mennyiség elhanyagolható lenne...
Az állítólagos angolna borzalmas volt, a hozzá adott krumplipüré ócska, és szánalmas, hogy az olcsó krumplin spórolnak.. (3 falat)
A vadpörkölt egy marék száraz, szaft nélküli hideg húst takart...
Baráti társaságunkkal arra jutottunk, hogy az új kirándulók közül mindig befog térni valaki, ezért tud csak megélni.. Sajnos ezzel rontva a Tihanyi szép emlékeket :(
Senkinek sem ajánlom!

Tűzkert Vendéglő további értékelései

2024.01.02családjával
A kiszolgálók profik és kedvesek, az étlap kínálata szezonális ajánlatokkal is ki van egészítve, ami különösen tetszett. Isteni finom volt az idény krémleves, a ropogós kacsacomb pedig mennyei! És az sem elhanyagolható, hogy szép az étterem belül is. Biztosan vissza fogok még térni. Egy igazi...
2023.09.22egyedül
Mentem a lejtőn felfelé a nagy melegben a múlt héten, belül kongattak, hogy enni is lehetne valahol, éppen itt jártam, másztam fel az apátsághoz. Na, itt egy étterem, ezt dobta a sors, bemegyünk! Ha elolvastam volna az itteni rondaságokat, amiket előttem írtak, talán be sem megyek.. vagy bemegyek...
2023.07.10gyerekekkel
Hangulatos, kellemes, hívogató étterem volt, szép helyen Tihanyban, egészen addig, míg meg nem kóstoltuk az ételt...Ilyen pocsék halászlevet még soha nem ettem, tele pikkelyekkel, undorító volt! A többi, amit rendeltünk, szintén nem ütötte meg a közepes színvonalat sem.