Ötletes ételek, gyenge megvalósítás

Tűzkert Vendéglő TihanyTűzkert Vendéglő Tihany a térképen

Átlagos 2017. januárban járt ittÉrtékelt: 2017. január 1.
A hely hangulata magával ragadó. Egy helyi falusi parasztház otthonos, hangulatos belsejében rendezték be az éttermet. Az újév első napján tértünk be ebédre. Az ételekben vannak jó ötletek, de mégsem mind élvezhető. A gazdag húslevesben kétféle hús volt, a tészta hozzá forró olajban ropogós merevre volt sütve. Ez fura ötvözetet adott. Főételnek tepsis lencsét választottunk füstölt csülökkel és fűszeres tojással. Utóbbit kiflibe töltötték, finom volt. De a gerslivel kevert lencse maga túl sós és borsos volt, minden más ízt sajnos elfedett. Desszertek közül a kétszer sült palacsintát választottunk, amit kaptunk az váratlan volt. Úgy nézett ki, mint a csöröge fánk, olajban a vékony palacsinta tészta ropogósra, törékenyre volt sütve, lekvárral, cukorral leöntve. Jó ötlet, csak élvezhetetlen.
Tűzkert Vendéglő Tihany - BelsőTűzkert Vendéglő Tihany - BelsőTűzkert Vendéglő Tihany - BelsőTűzkert Vendéglő Tihany - BelsőTűzkert Vendéglő Tihany - BelsőTűzkert Vendéglő Tihany - BelsőTűzkert Vendéglő Tihany - Külső képTűzkert Vendéglő Tihany - Külső képTűzkert Vendéglő Tihany - Étlap/itallapTűzkert Vendéglő Tihany - BelsőTűzkert Vendéglő Tihany - Belső

Tűzkert Vendéglő további értékelései

2024.01.02családjával
A kiszolgálók profik és kedvesek, az étlap kínálata szezonális ajánlatokkal is ki van egészítve, ami különösen tetszett. Isteni finom volt az idény krémleves, a ropogós kacsacomb pedig mennyei! És az sem elhanyagolható, hogy szép az étterem belül is. Biztosan vissza fogok még térni. Egy igazi...
2023.09.22egyedül
Mentem a lejtőn felfelé a nagy melegben a múlt héten, belül kongattak, hogy enni is lehetne valahol, éppen itt jártam, másztam fel az apátsághoz. Na, itt egy étterem, ezt dobta a sors, bemegyünk! Ha elolvastam volna az itteni rondaságokat, amiket előttem írtak, talán be sem megyek.. vagy bemegyek...
2023.07.10gyerekekkel
Hangulatos, kellemes, hívogató étterem volt, szép helyen Tihanyban, egészen addig, míg meg nem kóstoltuk az ételt...Ilyen pocsék halászlevet még soha nem ettem, tele pikkelyekkel, undorító volt! A többi, amit rendeltünk, szintén nem ütötte meg a közepes színvonalat sem.