Nagyon jó étterem...

Fazekas Vendéglő TiszakécskeFazekas Vendéglő Tiszakécske a térképen

Kiváló 2015. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 8.
Ebben a tiszakécskei vendéglőben már többször ebédeltünk. Nagyon finoman főznek, ha ott járunk mindig betérünk. Választékos, sokféle ételt lehet enni. Amit eddig kipróbáltunk az mindig finom volt. Ajánlom másoknak is ha Tiszakécskén járnak térjenek be ebbe a vendéglőbe. Ez az értékelés a Tisza parton lévő étteremre vonatkozik.

Fazekas Vendéglő további értékelései

2022.10.30a párjával
Szeptember elején tértünk be az étterembe ebédelni,kedves ,udvarias fogadtatásban volt részünk,gyorsan kaptunk étlapot ami meglepett az óriási válsztékával,ez alapján mindenki megtalálja a számára legjobb ételeket,hamarosan megkaptuk a kért italokat,pár perc elteltével már szolgálták is az...
2022.09.04családjával
A családdal kirándultunk a környéken, és egy ebédre tértünk be az étterembe. A hely nagyon hangulatos, még külön játszótér is van a kicsiknek. Az ételek finomok és akkorra adagokat kaptunk, hogy csomagoltatni kellett. A kiszolgálás figyelmes, csak akkor jöttek az asztalhoz, amikor kellett. Az...
2018.05.15családjával
Kellemes környezetben helyezkedik el az étterem, a Tisza szomszédságában. Kerthelységben tudtunk leülni a jó időben,ez szimpatikus volt. Nagyon kedvesen fogadott a "pincér fiú" illedelmes és jókedvű volt. Elég nagy választékú az étlap,szerintem mindenki talál megfelelőt rajta. Finomak voltak az...