Kellemes környezet

Fazekas Vendéglő TiszakécskeFazekas Vendéglő Tiszakécske a térképen

2018. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 15.
Kellemes környezetben helyezkedik el az étterem, a Tisza szomszédságában. Kerthelységben tudtunk leülni a jó időben,ez szimpatikus volt. Nagyon kedvesen fogadott a "pincér fiú" illedelmes és jókedvű volt. Elég nagy választékú az étlap,szerintem mindenki talál megfelelőt rajta. Finomak voltak az ételek,ár érték arányban megfelelőek. Furcsa volt,hogy a kasszánál kell fizetni,nincs fizetős pincér....A ventillátor kicsit hangos volt ahol ültünk,ez picit zavart,de összegészében minden rendben volt,fogunk még itt vacsorázni.

Fazekas Vendéglő további értékelései

2022.10.30a párjával
Szeptember elején tértünk be az étterembe ebédelni,kedves ,udvarias fogadtatásban volt részünk,gyorsan kaptunk étlapot ami meglepett az óriási válsztékával,ez alapján mindenki megtalálja a számára legjobb ételeket,hamarosan megkaptuk a kért italokat,pár perc elteltével már szolgálták is az...
2022.09.04családjával
A családdal kirándultunk a környéken, és egy ebédre tértünk be az étterembe. A hely nagyon hangulatos, még külön játszótér is van a kicsiknek. Az ételek finomok és akkorra adagokat kaptunk, hogy csomagoltatni kellett. A kiszolgálás figyelmes, csak akkor jöttek az asztalhoz, amikor kellett. Az...
2017.08.14a párjával
Többször jártunk már itt mindig gyors volt a kiszolgálás. Az ételek finomak az adagok nagyok voltak alig bírtuk megenni. Legutóbb libamájat kértünk pirítóssal és sült almával hàt az valami isteni volt. Csak ajánlani tudom.