Jó a szakács!

Sziget Csárda TiszaújvárosSziget Csárda Tiszaújváros a térképen

Kiváló 2016. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 31.
A családdal tértünk be ebédelni. Rántott sajtot ettünk, ami fejenként három hatalmas, vastag háromszög alakú sajtot jelentett, tartárral, vegyes körettel, kellemes díszítéssel. A sült krumpli nem mirelit volt! Az egyik fiú marhapörköltet evett nokedlivel. A hús omlós volt, finom, és nagyon csípős! A másik fiú lecsós sült tarja szeletet evett,ami szintén ízletes volt, és szintén nagyon csípős! Ráadásként magunkba tuszkoltunk még egy kis szilvalekváros derelyét. Olyan volt, amilyennek lennie kell! Puha, szilvás, finom, házias. Az ára kicsit magas, mert 600 Ft-ért 5 db derelye járt. Összesen a 2 rántott sajtért, marhapörköltért, lecsós tarjáért, és szilvás derelyéért, 2 korsó sörrel és 2 narancslével leöblítve 12.200.-Ft-ot fizettünk, ami elég jó ár-érték arányban. Az étterem tiszta, a látvány kicsit kaotikus, de legalább mindig van min legeltetni a szemünket. A pincér udvarias és készséges volt. Máskor is jövünk!

Sziget Csárda további értékelései

2023.04.23a párjával
A szokásos évi látogatásunkat tettük meg a csárdában. A jól bevált harcsa halászlé és túrós csusza volt a rendelésünk. A megszokott ízeket és minőséget kaptuk, bár nekünk továbbra is kevés volt a túró a csúszán. A tulajdonos és a személyzet kedvesek voltak, szeretjük a hely hangulatát is.
2021.11.21a párjával
Továbbra is Itt főzik az országban az egyik legjobb harcsa halászlét, amiben még sohasem csalódtunk! A túrós csusza az most nem volt annyira túrós és tejfölös, mint szokott lenni. Az adagok olyannyira bőségesek, hogy már csak 1 adagot kérünk ketté tálalva, mert nem bírjuk megenni. A...
2020.06.28a párjával
A végig gyenge értékelés lehet nem állja meg a helyét, mert részünkről fogyasztás nem volt. ennek ellenére úgy döntöttem, hogy még is leírom amit nem rég itt tapasztaltam. A Szamos vidékén voltunk több napos kiránduláson. Haza felé utunkon megálltunk a csárdánál, hogy meg ebédeljünk. Elég...