Az étterem messze kerülendő!

Park Étterem VárgesztesPark Étterem Várgesztes a térképen

Szörnyű 2016. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. szeptember 19.
Mint vendéglátós család utódja és rendszeres országjáró szeretném megosztani önnel a tegnapi tapasztalatainkat.
Az étteremben és környékén vendéglátói képesítés nyoma sehol nem látható, bár ennek ellenére egy csomó dolgot józan paraszti ésszel meg lehetett volna oldani. Ez egyáltalán nem sikerült.
Konkrétumok:
Vasárnapi ebéd céljából látogattunk el a villapark éttermébe. Mint észleltem, korábbi látogatásunk óta új üzemeltető van.
A teraszon foglaltunk helyett, és vártunk. Pincér sehol. Hozzáteszem, pár vendég lézengett csak az étteremben bent, nem volt nagyüzem. Egy idő után meguntam, és bementem jelezni, hogy kint leültünk a teraszon. (Annak ellenére, hogy telefonon előre jelezték neki érkezésünket.)
Végre kijött a pincér, majd eltűnt. Gondoltam, biztosan hozza végre az étlapokat. Kb.10perc után meguntam, és bementem, kihoztam 2 étlapot.
Hatan voltunk. egy felnőtt, 4 fiatal és egy 7 éves kisgyermek. Limonádé kértünk. Kérdeztük, kancsóba tudja-e hozni. Azt mondta igen. Vártunk. 10 perc múlva visszajött a pincér, hogy elnézést, de csak fél literes poharakba tudja hozni. Mondtam, rendben, akkor hozzon 3 limonádét és +3 db poharat. Újabb 10 perc után megjelent, hogy bocsánat, de mégis kancsóba hozza. Ekkor még türelmes voltam. Nagy nehezen megérkezett a limonádé., ami egyébként jó volt, bár nem kérdezte meg, hogy szénsavas vízzel kérjük, avagy sem, azzal hozta. A kicsi hisztizett, hogy ő buborékosan nem szereti, nembaj, majd kimegy belőle a szénsav...- Ez volt a legkevesebb. A kancsó már régen az asztalon volt, mikor eszébe jutott a pincérnek, hogy poharat nem hozott. Szalvéta még mindig sehol. Az ételre kb.egy órát vártunk, annak ellenére, hogy -látva a borzasztó rutintalanságot-, már az ital megrendelésekor mondtuk, hogy mit kérünk. Ahogy 50 perc eltelt, bementem, és rákérdeztem, hogy mikorra várható az ebédünk, mert már nagyon éhes a társaság. Végre megérkezett az étel. Tányér, szalvéta, evőeszköz még mindig nem volt az asztalon. Újabb, több perces várakozás után megérkezett a tányér is.
Ekkor már nagyon ideges voltam.Pedig most jön csak a lényeg.
A 4 személyes tálon csirkeszárny címen a szárnyak legvége, a szárnyvégek(!) voltak, amit így a kutyának adok, mert semmi hús nincs rajta, csont csak. Elvétve 1-2 db volt a szárny középső részéből, amin egészen pici hús azért található. A panír potyogott le róla, mert egyértelműen újramelegített volt. Az egész borzasztó száraz volt, a steak burgonya is újramelegített, biztosan nem friss, vmi ikeás húsgolyószerű-gombóckák voltak mellétéve, de annál ez sokkal rosszabb volt. A "camembert" sajtnak -ami egyébként totál mű volt- kifolyva a belseje, belül teljesen üres volt. A kifolyt maszat szétkenődve az egész tál tartalmán. Rém gusztusosan. Volt még a tálon vmi hústekercs, de a frisstől borzasztó messze volt. A kicsi lányomnak nem is mertem adni belőle. Desszertet inkább nem kértünk, menekültünk.
Nem kellett volna kifizetnem...

Javaslom, változtassanak a kiszolgáláson és a minőségen is, mert csődbe fognak menni.

Park Étterem további értékelései

2019.07.09kollégákkal
Figyelmes felszolgálók! Finom és változatos menü! Levesek, főételek, desszertek. Ott jártunkkor két féle leves, legalább 6-7 féle főétel és két fajta desszert is volt vacsorára. A reggelinél is bőségesen volt választék (hideg-meleg reggelik). Talán az egyetlen kifogásolható a kávé minősége, ami...