A tetű hozzájuk képest idegbeteg kapkodós !

Csendes Pihenő Étterem VásárosdombóCsendes Pihenő Étterem Vásárosdombó a térképen

Gyenge 2019. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. július 20.
A kedves és gyors pincérnő úgy látszik, hogy elment. Helyette láttunk 6 lassú pincért. Azaz időnként láttuk őket, mert 15-20 percre eltűntek. Hozzá teszem, hogy kb 5-6 asztalnál ültek.Arra tippeltünk, hogy bent légkondi volt, kint meg meleg, ezért nem akartak kijönni.:) Fél adag rántott hús, sült krumplival és rántott camambert rizzsel A Dallasi sertésborda rántva rendben volt. A konfitált marhapofa se nem volt marhapofa (ismerjük a marhapofát) se nem volt konfitált, mert egy cipőtalp volt.A rafinált szűzpecsenye nem volt megsütve. Egy jó nagy szelet volt, de körben lehetett megenni, mert középen nyers volt.A megrendelt 1 adag Csirkemell görögösen helyett fél adagot hoztak, a hozzá rendelt paradicsom-mozarella tálat pedig akkor, amikor már mindent megettünk.Nem értem, hogy mi került ennyi időbe, mert a tál 1 db felszeletelt paradicsomból és mellette pár szem mozarellából állt. Itt nem a mennyiség miatt voltam kiakadva, hanem azon, hogy ezt kb 20 mp. alatt meg lehet csinálni. Volt képe 15 perc után kihozni, amikor már látta, hogy üres a tányér!!!Azért jöttünk ide, mert sógoromék 1 hete milánói bordát ettek itt. Most is azt rendelt. A borda jó volt, de a tésztán a szósszal probléma volt, mert azt mondta, hogy nem bírja megenni annyira "furcsa" a szósz a tésztán. 1 hete nem ilyen volt.A limonádé és a kávé finom volt.Hatból 1 ehetetlen, 2 félig ehető és 3 jó volt. Ez szomorú !! Jah, az étlapon nem volt feltüntetve, hogy 10 % szervízdíjat felszámolnak. 20290 helyett 22290 Ft- volt a számla.

Csendes Pihenő Étterem további értékelései

2023.02.02gyerekekkel
Történt értékelésem írása előtt egy órával hogy csörög a telefon,a tulaj volt megkérdezte hogy átvettem e a kiszállítással a futárral e egy családi pizzát én jeleztem neki hogy igen.A válasza igen meglepő volt,nem nézem meg hogy mit rendeltem.Kerdezte hogy megvan e én válaszoltam hogy igen a fele...
2021.10.30a párjával
Délről északra tartva, Baranyából Tolna felé újra elérkezett a táplálkozás ideje. Ilyenkor néha sokat megy az ember, néha meg beakad valami útközben. Mint például ez a hely is. Elmentünk mellette, visszafordultunk valami szántás szélén, megállapítottuk, hogy sok az autó, biztos jó hely ez, és...
2019.10.01a párjával
Pécsről hazafelé menet láttuk meg váratlanul az éttermet. A rengeteg autó a parkolóban ijesztően hatott, de ez inkább jót jelentett:) Házias jellegű ételek, nagy választék, udvarias kiszolgálás. Árfekvése elfogadható. Egyedül a kiszolgálás ütemével volt gond, jól megvárattak bennünket-főként...