nyugodt, családi ebéd

Mad-Mex Mexican Grill & Bar VépMad-Mex Mexican Grill & Bar Vép a térképen

Kiváló 2015. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. december 27.
Gyönyörű környezetben van ez étterem. A kiszolgálás kedves volt, bár picit lassú (annak ellenére, hogy nem volt sok vendég). Remek, bőséges választék, a legnagyobb előny, hogy az ételek csípősségi foka szabadon választható!!! Nagy adag, szépen tálalva, az ízek kifogástalanok. Az ételek tálalása nagyon gusztusos és kreatív. A zöldségek, húsok állaga, elkészítési módja kitűnő volt.
Bár mexikói étteremről van szó, mégis 80-as évek beli pop slágerek szóltak, ez rontott az étterem autentikus mexikói hangulatán. A mellékhelyiség egy kicsit koszos volt és nem volt meleg víz.

Mad-Mex Mexican Grill & Bar további értékelései

2017.06.18barátokkal
Igazából egy pizzériába indultunk, de az sajnos hétfőn és kedden zárva, így jutottunk ide. Kedd este volt, ehhez képest a teraszon telt ház fogadott minket. Így odabenn foglaltunk helyet. Rekkenő hőség, klíma nuku, csak kereszthuzat. Jól néz ki a belső, bár a falakon már látszik a nekicsapott...
2016.01.04a párjával
A hely nagyon "trendi" első látásra: 3-ból 2 pincér chatel munka közben, bár őket felszolgálóknak hívnám: rendelés felvesz, étel kivisz-fizettet. Egyszer sem kérdezték meg, hogy mindent rendben találtunk-e, innánk-e még vmit, vagy hogy mi a csudáért nem fogy a forralt bor (íztelen, talán...
2015.06.10családjával
Az étterem nagyon hangulatos, fényes, és meglehetősen szép helyen van. A tisztaság is szinte tökéletes, egyedül az zavart minket kissé, hogy (bent ültünk le) legyek repdestek az ablaknál ami mellett az asztalunk volt. A kiszolgálás kiemelkedően jó, ilyen kedves pincérekkel még nem találkoztam...