Ki sem szolgáltak

Fatálas Étterem VeresegyházFatálas Étterem Veresegyház a térképen

Szörnyű 2019. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. június 3.
2019.06.02-án voltunk a Medveotthonban. Jó nagy eső esett, és a 8 hónapos kisfiunkkal beültünk élete első éttermébe, bőrig ázva, de nagyon jó kedvűen. Odáig van a húslevesért, éhes volt, gondoltam mindjárt eszik egy jót. Kb 15 percig ücsörögtünk ott, a pincérnők mégcsak ránk se néztek, köszönni se köszönt senki, pedig bőven volt üres asztal is. Aztán érkezett egy 5 fős társaság az asztalunk mellé, ahova a pincérnő odaszólt, hogy majd megy mindjárt. Na, mondom, nekik legalább jutott pár szó. Ekkor a férjem udvariasan megkérdezte a pincérnőt, hogy esetleg kaphatnánk-e étlapot. A pincérnő vonakodva kibökte, hogy nem vesz fel ételrendelést, max ihatunk valamit! Körülöttünk mindenki evett, és egyáltalán nem voltak sokan, úgyhogy ezt nem igazán értettük. Én is dolgoztam vendéglátásban, és számomra elfogadhatatlan, hogy
1. le se tojják az embert mikor megérkezik
2. arról sem szólnak, hogy hiába ülünk ott 20-25 percet, kisbabával, bőrig ázva, nem fognak kiszolgálni
Ez szerintem nem méltó egy étteremhez. Így a kisfiam első éttermi látogatása nem sikerült jól, másik éttermet kellett keresnünk.
Hangulat:Szörnyű

Fatálas Étterem további értékelései

2020.02.02családjával
Kellemes belső tér és meleg fogadott bennünket, kb. tíz percig komfortosan éreztük magunkat. Rendeltünk, jött a kávé. Az italoknál már elgondolkoztam, mert mindenből a drágább, kisebb kiszerelésű kaptuk, kérdés nélkül. Majd ezt követően egy teljes órát vártunk a francia hagymalevesre cipóban....
2018.08.21gyerekekkel
Csodálkozok a sok negatív hozzászóláson.Nekünk ajánlották ezt az éttermet. Csúcsidőben ebédeltünk, mosolygós pincérek hozták a jól behűtött italokat,a frissen készült ételre várva még gyönyörködtünk az egyik mackó pancsolásában. Pont ráláttunk a kifutóra.Semmilyen plusz várakozást nem...
2018.07.19családjával
Édesapám 60.szülinapját tartottuk itt.Bár én mondtam,hog ez nem jó hely,ő ragaszkodott hozzá,hogy jó lesz a gyerekek miatt,mert van játszótér,kisvonat stb. Mi tavaly csak inni ültünk be az akkor 1,5 évesünkkel és kb fél óra volt mire kaptunk egy teát. Most mivel mondtam,hogy iszonyú lassú a...