Egyszerűen szuper;)

Elefánt Étterem VeszprémElefánt Étterem Veszprém a térképen

Kiváló 2014. áprilisban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. május 20.
Röviden és tömören:szuper! Az Óváros tér szíveben a Vár lábánál egy hangulatos kis étteremre leltünk,tavasszal gyönyörű virágokkal borított teraszán nagyon finomat ebédeltünk,gyors és kedves kiszolgálással! Az ételek finomak és bőségesek voltak.Délután megkóstoltuk finom és díszes fagylatjukat is, amivel szintén nagyon meg voltunk elégedve.....Ha legközelebb Veszprémben járunk biztos újra az étterem vendégei leszünk!

Elefánt Étterem további értékelései

2019.09.02a párjával
Idén júniusban a Spartan futam után jöttünk ide enni egy bőségeset. A Hamburger nagyon finom laktató volt és a kumpli is finom volt. A borjú bécsi krumpli salátával borzasztó volt. A hús mócsingos a saláta tele rakva friss kaporral, amire nem számít az ember egy krumpli salátánál, ha tudom nem...
2019.05.05családjával
Nagyon kellemes, hangulatos hely kedves gyors kiszolgálás finom étel. Csak ajánlani tudom.
2018.09.25barátokkal
Úgy másfél éve írtam az Elefánt étteremről egy dícsérő bejegyzést és most megint írok. Kisgyerekes vendégeinket hívtuk meg a vár látogatása után egy kávé-süti "kombóra". Aztán megtörtént,, hogy a kislány beleharapott a pohárba, melynek letört egy darabja. Hála az égnek semmi komolyabb baj, vagy...
Hotel Historia Malomkert Veszprém - Augusztus 20.