nem rossz;)

Fricska étteremlakás VeszprémFricska étteremlakás Veszprém a térképen

2017. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 19.
Veszprémet imádom ,szivem csücske a Séd patak völgye így nem lehetett kihagyni őket sem.A kiváncsiság és korgó gyomor nagy Ur ám.
Már tavaly kineztem magamnak mikor még csak készülödött a hely hogy ide majd elnezek -Hát elnéztem/tünk nyáron.
Jo idő volt ,forróság junisban,sok ember ,kevés asztal ,még kevesebb napernyő.
Sebaj kemények vagyunk, mit nekünk forróság.Épp a Balcsiról jöttünk hazafelé aznap ,hétvege volt arra emlékszem:)Ami nem tetszett az a raklapos megoldás,utálok ilyen hülyeségeken enni meg ha streed food is..Én maradi vagyok ha kaja akkor tányéron legyen már.Nem vagyok hamburger evő sőt... ki nem állhatom ,de mivel ketten azt ettek a köreimben ,mondom benevezek mi bajom lehet ,egyszer életemben kibírom.
Vegásat kértem az nem volt rossz(marmint a zöldseg fasirt volt jó, semmi más)Se az órias Bucit nem csipem se az édeskés szoszt benne,se az édes hagymat ,na mind1 megettem kész,többieknek ízlett a húsos cucc..(egy csirkes egy marhas volt órias adag steak burgonyaval )Máskor mást ennek az tuti,csak siettünk is sokan is voltak nem akartunk órákat várni ,szoval mi hibánk ez a választás
Egyebkent meg hangulatos patak part,friss szellő,madárkák,lehet piknikezni is takarókon,bab(vagy szalma?) zsákokon ,hinta is van ,kutya -macska-gyerek barmi jöhet,jön is
Fiatalos vagány,dinamkus fejlödő hely pazar hagyományokat örző müemléki védett környezetben,a Vár alatt(!) jo lesz ranezni kesőbb is ,kivancsi vagyok mi lesz a malom epületből (szállásra tippelek)
SOk sikert kivanok nekik ,futassák fel
Fricska étteremlakás Veszprém - Étel/italFricska étteremlakás Veszprém - Étel/italFricska étteremlakás Veszprém - Külső képFricska étteremlakás Veszprém - EgyébFricska étteremlakás Veszprém - Egyéb

Fricska étteremlakás további értékelései

2023.05.20gyerekekkel
Rip-off. 3 mini gyerekburgert és egy kancsó limonádét fogyasztottunk, 16.200 ft (!) fizettem érte. Tavaly is ettünk itt, ezért rutinból rendeltem étlap nélkül, azt hiszem, a gyerekburger amúgy nem is szerepel a normál étlapon... tehát rendeléskor nem néztem az árakat. (Én hibám...) De erre nem...
2023.01.26a párjával
Az ételek íztelenek, fantázia nélküliek voltak. Így a hely meglehetősen túlárazott! Túlzsúfolt elhelyezés, az asztalok szorosan egymás mellett, a fogasról az asztalra lógnak a kabátok, előnytelen az elrendezés. Jóval többet vártunk a híre alapján. Nem ajánlom, nagy csalódás volt,
2022.09.22barátokkal
Voltunk itt a nyitáskor, mikor még alig ismert, igazi, kis hangulatos, családi étterem volt finom és korrekt árakkal. Nem volt egész Séd partot átölelő kiülő terasz és játszótér. Bent pár asztal, kellemes félhomály és ötletes dizájn. Majd miután felkapott és híres lett az "elit" körében, ismét...
Hotel Historia Malomkert Veszprém - Augusztus 20.