Szép kilátás, magas árak

Plintenburg Étterem VisegrádPlintenburg Étterem Visegrád a térképen

Gyenge 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 31.
A kilátás miatt választottuk a helyet, amivel nem is volt semmi baj mert tényleg nagyon szép meg hangulatos volt a Duna mellett üldögélni, de majdnem hogy ez az egyetlen pozitív dolog, amit el tudok mondani. Az étterem nem volt túl tiszta, a pincérek viszonylag kedvesek voltak de azért elájulni nem lehetett tőlük sem, talán még a gyorsasággal sem volt baj mert szerintem egy fél órán belül megkaptuk amit rendeltünk, az ételt nem forrón kaptuk de egyébként finom volt, viszont iszonyatosan kicsi adagot adnak. Mi abszolút nem laktunk jól, volt a tányéron kb. két kisebb szelet hús meg egy kis köret amivel még egy gyerek is simán meg tudott volna birkózni. Ehhez képest az ár viszont borzasztó magas volt majdnem 9000-et hagytunk ott ketten és nem is rendeltünk semmi extrát meg nem is ittunk drága italokat sem szóval inkább negatív mint pozitív véleménnyel voltunk a helyről mert 9000 forintból nem tudtunk jól lakni. Erre még rátett egy lapáttal, hogy a WC is fizetős volt még ezeken a nagy árakon felül, szóval mi ha Visegrádon járunk legközelebb, ezt az éttermet biztos nem fogjuk választani kilátás ide vagy oda.
Tisztaság:Gyenge

Plintenburg Étterem további értékelései

2022.06.11gyerekekkel
Mire idén célba vettük a helyet, a neve is megváltozott. Sok a tanuló vagy diák felszolgáló, akik bár igyekeznek, elmaradnak a megszokott vendéglátástól. Itt is érződik az árak emelkedése, nem mondanám, hogy 2 felnőtt 2 gyerekre megérte a közel 20 ezer Ft amit ott hagytunk. A gyerekeknek a pizza...
2021.05.07gyerekekkel
A tavalyi kellemes élmények után idén az újranyitáskor ide vezetett az első kirándulásunk. Érdemes asztalt foglalni, folyamatosan érkeznek a vendégek. Teljes mértékben eleget tettek az előírásoknak, kevesebb asztallal és folyamatos fertőtlenítéssel várják a vendégeket. Az ételek, a pizzák...
2019.06.18a párjával
Ajánlom mindenkinek, kedves személyzet, kiváló ételek, kilátás, hangulat. A házi limonádék nagyon finomak, cigány pecsenyét, halaszlevet rendeltünk, jól éreztük magunkat, köszönjük.