Átlagos hely, széles választékkal

Vadászcsárda ZalacsányVadászcsárda Zalacsány a térképen

2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 19.
Régóta csalogatott a hely, aztán egy alkalommal mikor láttunk helyet a parkolóban betértünk. A kiszolgálás nagyon lassú volt, az étel finom. A gyümölcsleves szépen tálalt, jóízű, bár a mi ízlésünknek túl édes. A belga meggysör fenomenális, pedig én nem szeretem a sört... Főételnek 2 személes tálat és salátát ettünk, ez ízben és mennyiségben is rendben volt. Ami nem tetszett, hogy a saláta részei nem voltak rendesen lecsepegtetve, helyenként erős klóros víz aroma érződött rajta. Összességében egész ehető volt minden, lassú kiszolgálással és a környék éttermei közül (ahol jártunk) az egyik legmagasabb árral. A pincér eleve 5 ezerrel többet mondott, nem tudom hogy véletlen, vagy direkt, de a sötét ellenére megnéztem az elém tett nyugtát és korrigáltam.
Vadászcsárda Zalacsány - Étel/italVadászcsárda Zalacsány - Étel/italVadászcsárda Zalacsány - Étel/ital

Vadászcsárda további értékelései

2022.04.17a párjával
Nem lehet ám csak úgy... telefonon lebeszéltük előre, igen, melyik nap, hánykor, és hát Budapestről késtünk húsz percet, de meg is jegyezték. Ilyen kis rakoncátlan voltam. Kaptunk egy asztalt az átjáróban, szóval a két helyiség közötti közlekedő kapunál, nem egy álomhely. De az egésznek nincs...
2019.10.08gyerekekkel
Zalaegerszegi nyaralásunk során látogattunk el ide, a Kis Balatonnál tett kirándulásunk után. Éhesek is voltunk, tetszett az étterem Csárda hangulata, gondoltuk megnézzük közelebbről is. Tiszta, rendezett volt kint és bent, az asztalok is tisztán fogadták a vendégeket. Még nem volt este, de már...
2019.06.20gyerekekkel
A hely hangulata mindig vonzott minket, akárhányszor elhaladtunk arra, most úgy hozta az élet, hogy itt eszünk egy ebédet a gyerekekkel. Sajnos már az elején csalódás ért minket: a gyerekeknek kért májgombóc levesben a májgombócot nem akarták megenni, holott szeretik- megkóstoltuk, savanyú volt....