Gyors , hangulatos

Piccolo Söröző és Vendéglő ZalaegerszegPiccolo Söröző és Vendéglő Zalaegerszeg a térképen

Kiváló 2017. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 1.
Régi hely Zalaegerszegen, a legrégebbiek közé tartozik. Nyáron a terasza nagyon hangulatos. Étlap átlagos, semmi extra. Kiszolgálás nagyon barátságos, és gyors. Rendeléstől 10 percen belül előttünk volt a frissen elkészült ízletes étel. Nem túl nagy adag, megfelelő, desszertnek is maradt hely. Fáradtan tértünk be,de ez az a hely, ahol sokéig el lehet beszélgetni, mi kb 35 perc alatt végeztünk desszerttel, mindennel együtt. Kevesebbet fizettünk, mint máshol egy sima főétel, és egy italáért, nem a minőség rovására. Ajánlom a helyet!

Piccolo Söröző és Vendéglő további értékelései

2015.11.08a párjával
A vendéglő a belvárostól pár perc sétára van csendes ,nyugodt környezetben. A személyzet nagyon kedves és barátságos, Az étterem nagyon dekorativ belülről a mellékhelyiség tiszta rendezett. A kiszolgálás udvarias , az árak korrektek.Igaz mi most voltunk de kerthelyiség is van ami nyáron nagyon jó...
2015.05.19kollégákkal
Mivel az aznapi étkezéseken már többedszerre is túl voltunk, csak 1-2 pohár italra ültünk be a helyi kollégákkal beszélgetni. A kerthelyiség kellemes, szellős, de szélvédett, mert felülről fedett. A Piccolo békés, csendes, nyugis környéken található, a Belváros szélén. Bár igaz, Zalaegerszegen a...
2014.02.12a párjával
Finom ételek, barátságos pincérek, remek hangulat, baráti árak. Minden alkalommal jól éreztük magunkat. Ballagási illetve születésnapi party-t is tartottunk már itt. Minden ismerősöm meg volt elégedve az étterem szolgáltatásaival. Mivel törzsvendégként kezeltek, így olyan specialítást is...
Willis Hotel Business & Wellness Zalaegerszeg - Napi árak reggelis ellátással
2026.03.11-ig
Willis Hotel Business & Wellness Zalaegerszeg
37.000 Ft / 2 fő / éj-től büféreggelivel
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel