Menüebéd a Tavernában

Taverna Étterem ZalaegerszegTaverna Étterem Zalaegerszeg a térképen

Kiváló 2015. áprilisban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. május 19.
Több napos vidéki munka miatt jártunk Zalaegerszegen, és így volt időnk feltérképezni és tesztelni a helyi éttermeket és egyéb vendéglátó egységeket. A Tavernát hétköznap ebédidőben kerestük fel, helyi kollégák ajánlása alapján, azt a napot megcélozva, amelyik napi menü a legszimpatikusabbnak tűnt számunkra. Az ebédmenü levest és A/B/C 3 féle választható főételt tartalmaz, nagyon kedvező, 820 Ft-os árért.
Bár csak ketten voltunk, egy egész nagy levesestálnyi csigatésztás húsleves érkezett, a szimpatikus és barátságos fiatalember biztatott bennünket, hogy szedjünk nyugodtan, akár többször is.
Kancsóban vizet is kaptunk automatikusan a menü mellé.
A főételek közül én rántott halat választottam majonézes hagymás krumplisalátával. Igaz, hogy 1 szelet volt a hal, de elég jó méretes, a krumplisaláta pedig több is volt, mint amit meg bírtam enni. Frissen, forrón érkezett a hal, a saláta pedig természetesen hidegen. Általában itt a menüben nem kulináris ritkaságok szerepelnek, sokkal inkább a közkedvelt, népszerű ételek, amiket finoman készítenek el.
Nagyon gyorsan kaptuk meg az ételeinket, a kiszolgálás mégis kedves, emberi volt.
Ár-érték arányban kiváló hely!
Taverna Étterem Zalaegerszeg - Étel/italTaverna Étterem Zalaegerszeg - BelsőTaverna Étterem Zalaegerszeg - BelsőTaverna Étterem Zalaegerszeg - BelsőTaverna Étterem Zalaegerszeg - Étel/italTaverna Étterem Zalaegerszeg - Külső képTaverna Étterem Zalaegerszeg - Külső képTaverna Étterem Zalaegerszeg - Étlap/itallap

Taverna Étterem további értékelései

2016.05.21a párjával
A Tavernában vacsorázni üdítő volt egy hosszú nap végén. A személyzet kedvesen fogadott minket, a rendelésünket gyorsan felvették, és az ételre sem kellett sokat várni. Bőséges és finom volt a leves, és a főétel is, csomagoltattunk, pedig nem vagyunk kis étkűek. Azoknak is, akik nem helybéliek,...
2016.04.15a párjával
Vacsorázni tértünk be a Taverna étterembe. Göcseji ételek közül a töltött-rántott dödöllére esett a választásunk. A választott ételről a pincér nagyon meggyőzően tudott nyilatkozni. Az ételt gyorsan kihozták és fokhagymás tejföllel fantasztikusan finomnak bizonyult. Az adag méretére sem lehet...
2014.06.27
Finom ételek, az ételek nagy mennyiségben, meg felelő áron, a kiszolgálás megfelelő, hangulatos családias környezet =)