Jó 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. december 8.
Ajánlom a helyet másoknak is!
2016 karácsonyán megleptek gyermekeink egy Gulliveren vásárolt kuponnal. Háromszor próbáltuk igénybe venni, de minden alkalommal azt közölték, hogy a kért időpontra sajnos nincs szabad szobájuk.(Mint kiderült, ez egyszerűen hamis közlés volt...) A recepciós hölgy közlése szerint "kuponos" vendégre csupán néhány szobát használnak. Így - élve az apróbetűs megjegyzéssel - "a szálloda az utalványok beválthatóságát a mindenkori szabad, utalványok beváltására fenntartott kapacitás függvényében tudja vállalni adott időpontban", a vendég által kértnél legkorábban két hónappal későbbi időpontot tartottak elfogadhatónak. A helyszínen elkotyogták, hogy egyes kuponos oldalaknak van éves keretük, amire külön szobaszámot tartanak fenn... Az értékesítési vezető minősíthetetlen hangnemben "tájékoztat", szívességet téve a vendégnek. Kérem, hogy ebbe a szállodába ajándéknak semmiképpen ne vásároljanak utalványt, mivel a megajándékozott csak nagy tortúra után veheti igénybe a kifizetett csomagot! Egyébként: - az étteremben dolgozók kedvesek,szolgálatkészek, - a konyha kiváló, - a szoba megfelelő méretű, - a wellness részleg esetenként zsúfolt, kevés a fogas.
Classic szobába szólt a csomag, amit foglaltunk. A fürdőszoba túl zsúfolt volt, a mosdó a méretehez nagyon nagy volt , nehézkes volt a wc-hez hozzáférni és a zuhanykabinban is nagyon nehezen.fértúnk.el. A recepciós hölgytől azonban azt a tájékoztatást kaptuk, hogy a supetior szobákban nem így...
Nagyon családias! Jó a wellness! Kitűnő a kinti víz hőmérséklete! Bíztosan hogy még visszatértünk! Nagyon barátságos a személyzet! Tisztaság található mindenhol!
Visszatérő vendégek vagyunk. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Nagyon jól éreztük magunkat. A személyzet udvarias és kedves, a szobák tiszták, a wellness szuper. Az éttermekben bármit választottunk, finom volt! Remélem ősszel találkozunk.