Jó 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. december 8.
Ajánlom a helyet másoknak is!
2016 karácsonyán megleptek gyermekeink egy Gulliveren vásárolt kuponnal. Háromszor próbáltuk igénybe venni, de minden alkalommal azt közölték, hogy a kért időpontra sajnos nincs szabad szobájuk.(Mint kiderült, ez egyszerűen hamis közlés volt...) A recepciós hölgy közlése szerint "kuponos" vendégre csupán néhány szobát használnak. Így - élve az apróbetűs megjegyzéssel - "a szálloda az utalványok beválthatóságát a mindenkori szabad, utalványok beváltására fenntartott kapacitás függvényében tudja vállalni adott időpontban", a vendég által kértnél legkorábban két hónappal későbbi időpontot tartottak elfogadhatónak. A helyszínen elkotyogták, hogy egyes kuponos oldalaknak van éves keretük, amire külön szobaszámot tartanak fenn... Az értékesítési vezető minősíthetetlen hangnemben "tájékoztat", szívességet téve a vendégnek. Kérem, hogy ebbe a szállodába ajándéknak semmiképpen ne vásároljanak utalványt, mivel a megajándékozott csak nagy tortúra után veheti igénybe a kifizetett csomagot! Egyébként: - az étteremben dolgozók kedvesek,szolgálatkészek, - a konyha kiváló, - a szoba megfelelő méretű, - a wellness részleg esetenként zsúfolt, kevés a fogas.
Minden szuper! Kedvesség, udvariasság,tisztaság, kényelem és kényeztetés. Az ételek finomak és bőséges. Jó megközelíthetőség.Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Nagyon jó hétvégét töltöttünk el a Belenus hotelben. Szuper hely, szuper személyzettel csak ajánlani tudom mindenkinek. A szobák kényelmesek ,tiszták. Az ételek nagyon finomak. Mi már többször jártunk itt és csak dicsérni tudom ezt a hotelt és a személyzetet is. Gratulálok és további sok sikert ,...
Először jártunk a hotelben, 3 éjszakát töltöttünk itt a tavaszi szünetben all inclusive ellátással. Gyönyörű tisztaság mindenhol, kedves, figyelmes, segítőkész, udvarias személyzet, finomabbnál finomabb ételek, kényelmes, tiszta szobák. Külön kiemelném a szakácsok, cukrászok, pincérek munkáját....