Rossz

Pizza Pazza ZamárdiPizza Pazza Zamárdi a térképen

Gyenge 2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. július 18.
A pizza tészta nagy csalódás volt. A széle ehetetlen, beletörik az ember foga olyan száraz. Valószínű mirelit.

Pizza Pazza további értékelései

2018.08.31gyerekekkel
Születésnapot ünnepeltünk augusztusban - emlékezetesen jól sikerült. Igaz, hogy nem pizzát ettünk, de minden nagyon finom volt. A kiszolgálás nagyon figyelmes és a nagy tömeg ellenére gyors volt. Egyetlen kifogásunk, hogy a hely telefonon elérhetetlen. Kedves gesztus, hogy a szülinapi tortát mi...
2017.07.11a párjával
Tegnap és ma is ott ebédeltünk, több éve , évtizede járunk ide gyermekeimmel, feleségemel. Nagyon finom itt minden, megfizethető árakon. Csak ajánlani tudom.
2015.09.09gyerekekkel
2015.július végén nyaraltunk Zamárdiban.Második este vacsoráztunk itt,négyféle pizzát ettünk,mindegyik nagyon finom volt.Tökéletes volt a tésztája,a feltétek,és nem utolsó sorban a mérete is.A desszertek,az italok is nagyon jó minőségűek,jó árakon.Mi minden nap beültünk ide.Zamárdiban ez a hely...