Pót szilveszter

Pedro Söröző ZámolyPedro Söröző Zámoly a térképen

Kiváló 2015. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. január 25.
Pót szilveszteren voltunk barátainkkal nagyon szeretünk ide járni kellemes a környezet,nagyon finomak az ételek, jó a zene, hangulatos az étterem. Máskor is szívesen jövünk ide.Még egy előnye van nagyon közel van Székesfehérvárhoz. Azt hiszem itt fogjuk tölteni a Valentin napi esténket is,Nagyon szeretjük a zenészt ,mindig üdvözöl amikor belépünk az ajtón, kedves ember és jól játszik.

Pedro Söröző további értékelései

2022.01.26a párjával
Átutazóban ebédelni álltunk meg a Pedróban. Mivel a napi menü (tojásleves + sárgaborsófőzelék) nem hozta lázba az ízlelőbimbóinkat, az étlapról rendeltünk. A választék hatalmas, főleg a rántott vonal dominál, töltött és töltetlen rántott dolgok (pl. borjúláb, velővel töltött borda, stb.) minden...
2021.10.03a párjával
Pedró kocsmájában néha zene szól, friss a sör,lehet parkolni. Belül retro berendezése.k. Az adagok nagyok, szépen tálalva, a felszolgálás gyors. Az árak a középmezőnyben. Házi sörét sokan dícsérik, én nem ittam. A parkolás kicsit problémás, főleg, ha valaki nem felfelé akar menni. Egyszer...
2021.05.15a párjával
Csalódás volt sajnos az étterem. Sokat hallottunk róla és mindenki dícsérte, ezért idén elöször elmentünk étterembe és ezt a helyet választottuk. Igazi retro hely, ezzel nincs is baj. A hely szinte üres volt, forgalom nagyon minimális. Vélhetően ennek köszönhető hogy az ételek bár jól néztek ki...