Nem érdemes mindenkit fogadni

Fészek Panzió Étterme ZánkaFészek Panzió Étterme Zánka a térképen

2017. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 25.
Párommal ültünk be egyik este, mert ismerősöktől jókat hallottunk az ételekről. Nos, az ételek tényleg rendben voltak és rendben volt a kiszolgálás is.
Viszont sajnos sokat rontott az élményen a fejenként három neveletlen gyerekkel érkező két család. A gyerekek nyilván az egész napi strandolás után nagyon fáradtak voltak. Rohangáltak, sírtak, hisztiztek, szörnyű volt...Nem kellene mindenkit fogadni...
Pedig jó lenne Zánkán egy tényleg jó étterem...

Fészek Panzió Étterme további értékelései

2022.07.23családjával
Gyakran jártunk itt az elmúlt 2 évben, mióta ide költöztünk a közelbe. Nekem mindig is tetszett maga a hely, a dekoráció, és az ételek is. Nagyon finom helyi finomságokat is kínálnak, de gyerekbarát rántott hús - sült krumplit is, sőt, tavaly még pizzákkal is bővítették az étlapot. A pincérek is...
2019.09.01gyerekekkel
A zánkai Fészek nevű egység szemre is átlag feletti, ehhez képest nem értettük, ami történik benne. Bemegyünk a fimmal, köszönünk a bent beszélgető személyzetnek, ők fogadják, leülünk, majd percekig nem történik semmi. Több perc után jön egy pincér étlap nélkül. Nagy nehezen étlaphoz jutunk,...
2017.08.01családjával
Tavaly nyílt, nagy tervekkel, szimpatikus hozzáállással. Égetően szükséges Zánkán egy új étterem, de nem így. Harmadszor ültünk be, az első két alkalommal nem észleltünk semmi rendkívülit, átlagos tapasztalatokkal távoztunk. Július elején egy vasárnap négyesben készültünk az ebédre. A...