Príma.

Hegyalja Vendéglő Panzió ZsámbékHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék a térképen

Kiváló 2017. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. április 20.
Gyakorlatilag minden kiváló volt. Az ételek frenetikusak, a kiszolgálás előzékeny, a hely kellemes.

Ráadásul 3 éve jártunk itt - egyszer - , akkor is kellemes emlékeink maradtak, és nagyon örültünk, hogy nem csalódtunk. Különösen, hogy a barátainkat is hoztuk, és így "nem maradtunk szégyenben".

Hegyalja Vendéglő Panzió további értékelései

2021.07.31gyerekekkel
Családias környezet,kiváló kiszolgálás,fantasztikus ételek!ha az étlapon nem szerepel a kívánt étel attól független elkészítik,az adagok hatalmasak,ízviláguk fantasztikus!Csak ide járunk,egyszerűen megismételhetetlen!Ajánlom a gyermekes családoknak is csendes,nyugodt környezet.
2019.06.30a párjával
Budapestről a feleségemmel tegnap jártunk a vendéglőben. Zsámbékra kellett jönnünk, hogy igazi, remek ízekkel találkozzunk. Igen gyors kiszolgálás, hűvös bor és hideg meggysör, valamint akkora adag vacsora, hogy a cigánypecsenye lelógott a tányérról! Az ételízesítéshez a fűszerek, közvetlenül a...
2018.07.09a párjával
A Hegyalja étterembe a Kálmán cukrászda meglátogatása után mentünk be, mert remek pogácsa ide vagy oda, de azért az ember enne is valamit tíz és fél11 között, ha nem reggelizett. Ez egy privát családi vállalkozás, mint megtudtuk, ennek megfelelően a rugalmasság is nagyobb volt az átlagosnál, meg...