Nem tudhatod, hogy mit veszítesz

Zselici Csillagpark ZselickisfaludZselici Csillagpark Zselickisfalud a térképen

Kihagyhatatlan 2018. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. szeptember 30.
Ha csak egy alkalom kínálkozik rá, hogy ezt megnézd, el ne mulaszd! Hatalmas, ötfogásos vacsora után, feketesötét igyekezet a Zselic erdejében a Kardosfa Hoteltől, botladozva, bosszankodva, félve, odaérve és láss csodát!! A Csillagpark szakemberei két csoportra osztva a látogatókat, odaszegeztek bennünket az éjszakába, tátott szájjal az éget bámulva... a fekete bársonykupolában háborítatlanul ragyogtak, szikráztak ránk a bolygók és a csillagok, aktuális mesterünk egy-egy hosszú lézersugárral odamutatott, amiről éppen mesélt, szelíden, szépen, humorral és szakértelemmel beszélt az ég csodáiról megállíthatatlanul. Az nagy távcsövet néha odairányította, a szóban forgó területre, csillagképre vagy űrállomásra... mi meg csak bámultunk és bámultunk megigézve. És ekkor... ritka, különleges égi jelenség tűnt fel, teljesen váratlanul! Egy hatalmas, zöld meteor húzott el felettünk! Mindenki hangosan felkiáltott az elragadtatástól, a többségünk soha nem látott még zöld és ilyen erős fényű hollócsillagot. De ettől függetlenül is, hatalmas élmény volt mindenkinek. Már rég túl voltunk az előadás másfél óráján, már a kettőn is, és csak álltunk megigézve és bámultunk felfelé. Mi az ötös élmény, ha nem ez?
Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud - Zselici Csillagpark Zselickisfalud -

Zselici Csillagpark további értékelései

2021.09.12a párjával
Érdekes
Augusztusban a Zselicben töltöttünk 4 napot, nagyon vártuk a híres csillagos ég látványát, de a várakozáshoz képest nem sokat kaptunk. Most szeptember elején pestlőrinci otthonunkban jóval több csillagot látni a tiszta égbolton, mint ottlétünk idején a kissé felhős zselici égbolton. A...
2019.02.04a párjával
Kihagyhatatlan
Annyira szép és titokzatos név az hogy csillagpark, és én, akinek fogalma sem volt, hogy ez mit is jelent, nagyon vonzónak találtam: csillag is, park is – ez biztosan valami csoda-szép. Az. Zselickisfalud közelében (Kaposvártól kb. 18 km), a zselici erdőn át vezető úton lehet megközelíteni....