Érdemes megnézni

Sándor-Metternich-kastély BajnaSándor-Metternich-kastély Bajna a térképen

Érdekes 2022. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. június 16.
Elkészült a Metternich kastély felújítása. Óriási park fogad, fehér épület, több épületből álló kastély. A bejáratot meg kell találni ez egy kihívás. De adnak audio digitális tárlatvezetőt (csekély pénzért) és önállóan is bejárható a kastély. Térképet is adnak. Igaz nem írják oda, hogy "itt áll ön" ezért nehéz megtalálni a kezdőpontot. Némi interaktivitás is található. A WC külön szárnyban, vagy a büfében. Azért pontoztam alá, mert nincs kifejezetten parkoló kiépítve. A teljes kastélyt meg kell kerülni autóval, ott leállni, majd visszagyalogolni. A fáradt és éhes kastélylátogató sem tud enni ebédet sehol a faluban. A kastélyban van egy kávézó-sütiző "urasági" áron.
Sándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - EgyébSándor-Metternich-kastély Bajna - Egyéb

Sándor-Metternich-kastély további értékelései

2023.03.02egyedül
Érdekes
Lassan fogynak a meglátogatandó kastélyok, talán harmincat is megnéztem már, a kastélyfelújítási (meg a vár-, templomfelújítási stb.) áradat elöntött minket, lubickoltunk pár évig az Európai Unió pénzében, mindenféle antik cuccot rendbehozattunk, a szociális, egészségügyi és oktatási intézmények...
2022.07.26a párjával
Kastélykártyánk következő állomása Bajnán a Sándor Metternich-Kastély volt. A pénztárnál nagyon kedvesen fogadtak minket, majd önállóan indultunk felfedezni a kastélyt. Egyik szoba szebb volt mint a másik, nagyon szépen helyreállították a helyet. Az interaktív lovaglás még a felnőtteknek is nagy...
2022.06.30gyerekekkel
Kihagyhatatlan
A Nemzeti Kastélyprogram keretében a közelmúltban újult meg ez a kastély. Mi Csolnokról autóval jöttünk ide, kb. 1 órányira van Budapesttől. Én a felújítás előtt sem jártam még itt, úgyhogy nagy érdeklődéssel vártam. Vezetés nélkül jártuk be a kétszintes klasszicista épület termeit, melyeket...