Szuper a szakács!

Öreg Tanyacsárda Étterem LajosmizseÖreg Tanyacsárda Étterem Lajosmizse a térképen

Kiváló 2017. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 14.
Közel teltház volt amikor betértünk, így attól tartottunk nem is kapunk asztalt. Végül az éppen távozó vendégek asztalánál tudtunk helyet foglalni a bejárat mellett. Kicsit többet kellett várakoznunk a pincérre, de ez esetben teljesen érthető volt. Addig is ámultunk a rengeteg oklevelet és elismervényt nézegetve, amik a falakon vannak. Több már el se férne! Igazi csárda hangulat, a kerthelyiség is nagyon szép. Bár az étterem benti részére, lévén, hogy sokan voltak, nem mentünk be, de valószínűleg az is jól néz ki. Az ételek nagyon-nagyon finomak voltak. Szépen és ízlésesen tálalva. Mindent frissen melegen és a létszámhoz képest hamar kaptunk meg-. Nem volt összecsapva. Elismerésem a szakácsnak! Azóta is többször emlegettük, alig várjuk, hogy újra betérhessünk!
Öreg Tanyacsárda Étterem Lajosmizse - Étel/italÖreg Tanyacsárda Étterem Lajosmizse - Étel/ital

Öreg Tanyacsárda Étterem további értékelései

2024.01.28barátokkal
Elsőnek voltam az öreg Tanya csárdában nagyon finom volt az éttel s jó volt a kiszolgálás Nagyon jó parkolási lehetőség . Mellékhelyiségek tiszták .
2023.07.30gyerekekkel
Hétvégi kirándulásról tartottunk haza, így tértünk be ebbe a régi ismerős étterembe. Hatalmas volt a forgalom, ez egy méltán népszerű hely, a bejárat előtt az ikonikus "Hoffer" - traktor. A sűrű forgalom ellenére hamar asztalt kaptunk, régivágású, nem mosolygós típus, de biztos kezű, profi...
2022.11.14a párjával
Szerintem itt valami zűrzavar van a lapon az új tanyacsárdát meg az öreg tanyacsárdát illetően, a képeket elnézve ugyanazon a helyen készültek az újra vonatkozók is, mint a régire nézve, de én sem tudtam megállapítani, hogy melyikben vagyok, a rákérdezés alapján ez az öreg, a régi, a falon kint...
Geréby Kúria Lajosmizse - Napi árak
2025.07.31-ig
Geréby Kúria Lajosmizse
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással