Megbízható hely

Szél Csárda LajosmizseSzél Csárda Lajosmizse a térképen

2014. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. szeptember 23.
Először 2-3 éve jártunk itt, egy Bourjour kóstoló alkalmával, ahol javítottam kóstolási rekordomat 104-ről 114-re. Nem kell megijedni, ez egyáltalán nem olyan nagy dolog, egy jóbarátom valahol 300-nál jár. Jómagam az utóbbi időben megelégedtem 40-50-60 bor megkóstolásával, már nem hajszolom az élvezeteket túl. No, de akkor nem így volt, elég jó hangulatban és meglehetősen éhesen ültem be az autóba, amit persze nem én vezettem. Úgyhogy megálltunk az M5ös mentén a Szél csárdában és egész korrekt fősodratú ételeket kaptunk.
A minap a Főzdefeszt kapcsán hazafele úton elnyomott az álom, arra ébredek, hogy az autó megáll és mindenki kászálódik kifelé. Baromság volt persze, mert várt minket a szegedi borfesztivál, de hát, ha ezt akarja a csapat, akkor a szelleme diktál. Úgyhogy ügyesen beültem a Szél csárdába velük, ittam 500 Ftért egy Leffe blond-ot (remek vétel) és megkóstoltam a többiek ételét, a karamellás szósszal felszolgált almás batyut valamint a pacalpörköltet. Ezúttal sem lőttek mellé, a kiszolgálás is gyors volt, úgy tűnik ez egy megbízható hely, nem csoda, hogy mindig vannak benne. Nem kevesen.
Szél Csárda Lajosmizse - Étel/italSzél Csárda Lajosmizse - Étel/italSzél Csárda Lajosmizse - Külső kép

Szél Csárda további értékelései

2022.01.24a párjával
Útközben megéheztünk, nem csoda, hiszen az ebéd is kimaradt. A telefont pötyögtem és ezt ajánlotta. Belépve szépen terített asztalok, némelyeknél étkeztek. Helyet foglaltunk és már ott is volt a pincér, hozta az étlapot. Az italt hamar kaptuk, de az ételt is percek alatt. Vendéglőslevest és...
2020.08.11családjával
Néhány év kihagyás után / nem volt erre utunk / ismét meglátogattuk a csárdát, egy késői ebéd erejéig.Belépve a kellemes klímájú vendégtérbe, azonnal megjelent egy felszolgáló, és hellyel kínált bennünket.Kihozta az optimális hőmérsékletű italokat, majd rövid idő múlva asztalunkra kerültek az...
2017.12.23családjával
Családommal voltunk vacsorázni az étteremben,mind az étel mennyiségével minőségével a felszolgálással tisztasággal maximálisan elégedettek voltunk mindnyájan. Ajánlani tudom bárkinek aki arra jár!