Országjárás közben megéheztünk

Sültgalamb LeányvárSültgalamb Leányvár a térképen

2021. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 12.
Nem olyan régen a párommal voltunk kirándulni és este amikor a szállásunk felé tartottunk megpillantottuk ezt az elég feltünő piros buszt az út mellett Leányváron áthaladva.Gondoltuk megállunk és vacsorázunk egyet.Kedves kiszolgálást kaptunk.Igaz 20-30 percet kellett várni mert folyamatosan csengett a telefon a megrendelések miatt.Mert Náluk van házhozszállítás is.
Már ahogy kiszálltunk a kocsiból megcsapta az orrunkat a finom ételek illata.Kapható itt különféle Kebab, Döner,Gözleme,Török pizza,Pide,hamburgerek és még sok finomság.Mi Döner boxokat rendeltünk mert siettünk a szállásunkra és ott fogyasztottuk el.Nagyon ízletes volt és ha arra járunk tuti megállunk megint.

Sültgalamb további értékelései

2024.03.14egyedül
szbeli egy megbízható, ha ő mondja, hogy jót vacsoráztak itt, akkor biztosan így is van. Tehát akkor nekem is jó egy ebéd-félére. Így aztán benzinfogytáig hajtottam árkon-bokron át, hogy Leányváron ebédeljek, ha már... mert mi lesz, ha egyszer megkérdezi az egyik unokám, hogy nagyapa, hogy is...