Gyonyoru kornyezet, gyenge szolgaltatas

Barlang Vendéglő AggtelekBarlang Vendéglő Aggtelek a térképen

Átlagos 2017. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 1.
Retro szoci hangulat, igenytelen, minden fantaziat, kreativitast, harmoniat nelkulozo kialakitas, fenyevekre a fejlodestol, a szinvonalas vendeglatastol!
Lehetetlen besorolni valahova is, pedig kar erte, mert a Cseppko-barlang bejaratatol kb 50 m-re van, megsem kepes kihasznalni a a helyzetet! Illetve, dehogy is! Nqgyon is kihasznalja, amugy jo magyaros kereskedelmi szemlelettel, vagyis szo szerint; eszed, nem eszed, nem kapsz mast! Kizarolag a Barlang forgalma miatt tud bepalizni nehany vendeget, mert csak az etteremert a kutya sem menne oda!
Az etel kozepes, de az ar budai....
Mi a kempingben laktunk (ez az etteremmel es a barlanggal is egy terulet, ill. egy turisztkai egyseg)kozelben-tavolban semmilyen kozert, ill vasarlasi lehetoseg nincs!
Az etterem zarasa utan 10 perccel ertunk vissza egy kirandulasbol, gondoltuk veszunk meg egy flaska bort az esti beszelgeteshez, igy bekopogtunk,a szemelyzet, sot a fonok is bent volt, de elutasitolag integettek kifele!
A recepcio ejjel-nappal mukodik, megsem kepes gy kis kereskedelmet lebonyolitani, u ahogy ezt pl. Ausztriaban tapasztaltuk!
A kempingrol majd a kesobbi kben irok,mert a is " kihagyhatatlan"

Barlang Vendéglő további értékelései

2023.07.05a párjával
Kedves gyors kiszolgálás, finom ételek. Paraszt gordon bleut ettem, finom volt, pörköltek ízesek.
2020.07.02üzleti partnerrel
Mindenki ide menjen ebédelni vacsorázni ,kiváló hely !!! Kellemes kiszolgálás finom és nagy adag ételek !!! Csak így tovább! Csoda szép környezet ,jó levegő ! Halottam a mellettünk lévő asztalnál is nagyon dícsérték az ételeket ,szerintem az előző negatív ki írások csak csupán rosszindulat !!!!
2019.04.14gyerekekkel
A Nomád Baradla Kemping egyik faházában töltöttünk a családdal egy hosszú hétvégét, felfedeztük a környék barlangjait és egyéb látnivalóit. A szállásunkon volt egy kis konyha, ami főzésre nem igazán volt alkalmas, így többnyire a környékbeli vendéglőkben ettünk. A Baradla-barlang bejáratánál, a...