van hová fejlődniük

Barlang Vendéglő AggtelekBarlang Vendéglő Aggtelek a térképen

Gyenge 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 24.
Hétköznap délután voltunk itt, és már a megérkezéskor balsejtelem fogott el: bárpultnál egy másik vendég fizetését minden diszkréciót nélkülözve hangosan intéző pultosnő és a konyhából kihallatszó csörömpölés és a valahová elugrott szakács már nem tett jó benyomást. A félhomályban történt rendelést követő felterítés elmaradt,az evőeszközt szinte az étellel egyidőben kaptunk meg. Pár alapvető étel (étlapon szereplő) nincs, alig langyosan és sokára érkeztek meg a megrendelt fogások. A krémlevest nem sikerült csomómentesre kikeverni, a szarvassült 2-3mm vékonyra klopfolt és rágós. A máshol megszokott pár díszítő zöldség a főfogás sülteknél itt elmaradt. Az emiatt utólag rendelt tejfölös uborkasaláta úszott a salátalében és csak a tetejére jutott a tejfölből. No komment. Mintha nem is a vendégekért lennének. Jópár évig nem jövünk ide.

Barlang Vendéglő további értékelései

2023.07.05a párjával
Kedves gyors kiszolgálás, finom ételek. Paraszt gordon bleut ettem, finom volt, pörköltek ízesek.
2020.07.02üzleti partnerrel
Mindenki ide menjen ebédelni vacsorázni ,kiváló hely !!! Kellemes kiszolgálás finom és nagy adag ételek !!! Csak így tovább! Csoda szép környezet ,jó levegő ! Halottam a mellettünk lévő asztalnál is nagyon dícsérték az ételeket ,szerintem az előző negatív ki írások csak csupán rosszindulat !!!!
2019.04.14gyerekekkel
A Nomád Baradla Kemping egyik faházában töltöttünk a családdal egy hosszú hétvégét, felfedeztük a környék barlangjait és egyéb látnivalóit. A szállásunkon volt egy kis konyha, ami főzésre nem igazán volt alkalmas, így többnyire a környékbeli vendéglőkben ettünk. A Baradla-barlang bejáratánál, a...