Szerintem nincs az előzőeknek igazuk

Barlang Vendéglő AggtelekBarlang Vendéglő Aggtelek a térképen

Kiváló 2018. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 25.
A barlangba menet , csak egy kávét akartunk inni , de volt másfél óránk , és így megebédeltünk . Ugyan nem nagy a választék , mert inkább büfé , de mindhárman tudtunk fogunkra valót választani . Menüben volt csontleves, rántott csirkemell , hasábbal , ketten azt ettünk , a lányom a csontleves mellé, szilvalekváros gombócot kért . Voltak jócskán az étteremben , de az enni, és innivalókat gyorsan megkaptuk . Mindenki meg volt elégedve , az ételek elegendőek voltak , és finomak .Kb 2000 Ft volt per fő .Itallal, savanyúsággal . Végül kávét is ittunk .

Barlang Vendéglő további értékelései

2023.07.05a párjával
Kedves gyors kiszolgálás, finom ételek. Paraszt gordon bleut ettem, finom volt, pörköltek ízesek.
2020.07.02üzleti partnerrel
Mindenki ide menjen ebédelni vacsorázni ,kiváló hely !!! Kellemes kiszolgálás finom és nagy adag ételek !!! Csak így tovább! Csoda szép környezet ,jó levegő ! Halottam a mellettünk lévő asztalnál is nagyon dícsérték az ételeket ,szerintem az előző negatív ki írások csak csupán rosszindulat !!!!
2019.04.14gyerekekkel
A Nomád Baradla Kemping egyik faházában töltöttünk a családdal egy hosszú hétvégét, felfedeztük a környék barlangjait és egyéb látnivalóit. A szállásunkon volt egy kis konyha, ami főzésre nem igazán volt alkalmas, így többnyire a környékbeli vendéglőkben ettünk. A Baradla-barlang bejáratánál, a...