Középszerű, inkább csoportoknak

Barlang Vendéglő AggtelekBarlang Vendéglő Aggtelek a térképen

Átlagos 2018. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. április 14.
A Nomád Baradla Kemping egyik faházában töltöttünk a családdal egy hosszú hétvégét, felfedeztük a környék barlangjait és egyéb látnivalóit. A szállásunkon volt egy kis konyha, ami főzésre nem igazán volt alkalmas, így többnyire a környékbeli vendéglőkben ettünk.
A Baradla-barlang bejáratánál, a főépületben található az étterem, nagy kiülős terasszal, valamint a turistaszállás, és a faház recepciója is itt került kialakításra.
Első nap vacsoráztunk itt, illetve utolsó napon reggeliztünk.
A kiszolgálás lassú, vontatott, függetlenül attól, hogy sok vagy kevés vendég van-e.
Az étlap inkább tájékoztató jellegű, jó pár étel nincs, ami ugyan szerepel rajta, ugyanakkor vannak olyan ételek is, amelyek az étlapon nem kerültek feltüntetésre. Alapvetően egyszerű, jól ismert ételeket kínálnak, menzás színvonalon elkészítve.
Sokszor fogadnak csoportokat, ilyenkor előre le kell adni a rendelést. Az étterem korán, 6-kor zárt.
Ettünk gyümölcslevest, húslevest zöldséggel, gulyáslevest (mindegyik kifejezetten nagy adag volt), rántott gombát, rántott halat, grillezett csirkemellet fűszervajjal. Az ételek mirelitből, félkész alapanyagokból készülnek. Barátságos árfekvés (főételek körettel együtt 1250-1500 Ft körül). A káposztasaláta kifejezetten jó volt. A körített fűszervaj (?) rémes. Az ételek elkészítése közepes és gyengébb között ingadozott.
Reggelire tojásételeket, rántottát, sonkás rántottát ettünk. A tea amolyan előle bekevert napközis fajta volt, agyoncukrozva, kancsóban.
Szalvétát, evőeszközt nekünk kellett vadászni, mert nem kaptunk elegendő mennyiséget.
A személyzet a környékről összeverbuvált beugróknak tűnt, amatőr megoldásokkal. Egy fiatal pincérlány volt kedves, a többiek inkább esetlennek, felkészületlennek tűntek.
A mosdók az éttermen kívül egy külön épületben találhatóak, gyakorlatilag egy nyilvános WC és mosdó a barlanglátogatóknak. Sok WC, kétes tisztasággal.
Barlang Vendéglő Aggtelek - Külső képBarlang Vendéglő Aggtelek - Külső képBarlang Vendéglő Aggtelek - BelsőBarlang Vendéglő Aggtelek - MosdóBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étlap/itallapBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - BelsőBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Külső képBarlang Vendéglő Aggtelek - Külső képBarlang Vendéglő Aggtelek - Külső képBarlang Vendéglő Aggtelek - Külső képBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Étel/italBarlang Vendéglő Aggtelek - Külső képBarlang Vendéglő Aggtelek - Külső kép

Barlang Vendéglő további értékelései

2023.07.05a párjával
Kedves gyors kiszolgálás, finom ételek. Paraszt gordon bleut ettem, finom volt, pörköltek ízesek.
2020.07.02üzleti partnerrel
Mindenki ide menjen ebédelni vacsorázni ,kiváló hely !!! Kellemes kiszolgálás finom és nagy adag ételek !!! Csak így tovább! Csoda szép környezet ,jó levegő ! Halottam a mellettünk lévő asztalnál is nagyon dícsérték az ételeket ,szerintem az előző negatív ki írások csak csupán rosszindulat !!!!
2018.10.25családjával
A barlangba menet , csak egy kávét akartunk inni , de volt másfél óránk , és így megebédeltünk . Ugyan nem nagy a választék , mert inkább büfé , de mindhárman tudtunk fogunkra valót választani . Menüben volt csontleves, rántott csirkemell , hasábbal , ketten azt ettünk , a lányom a csontleves...