Családi ebéd

Gyros Kert AggtelekGyros Kert Aggtelek a térképen

2018. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. április 14.
Az aggteleki Baradla-barlanghoz bevezető út túloldalán komplett büfésort alakítottak ki, eléggé összecsengő ételkínálattal. Van 4 büfé, ajándékboltok kínai ócskaságokkal, szinte összenőve egymással. Mivel egy hosszú hétvégét töltöttünk el a családdal Aggteleken, volt alkalmunk végigtesztelni a helyeket. A Pizza-kertben van pizza - a nevéhez illően -, gyros, ilyen-olyan sültek, vegyestálak, jégkrém, népszerű magyaros fogások, valamint kommersz italkínálat: Soproni és Gösser csapolva. A pizzát mélyhűtöttből készítik, a bundázott húsokat szintúgy.
Mindez barátságos, elfogadható árfekvésben. Rendelés és fizetés a pultnál, majd az elkészült ételek átvétele szintén a pultnál. Tálalás műanyag- és papírtányéron, legolcsóbb - étkezésre, vágásra nemigen alkalmas - kínai műanyag evőeszközökkel. Ettünk gombás pizzát (950 Ft), grill kolbászt (kenyérrel, mustárral 800 Ft), valamint mogyorós cappuccinot tejszínhab spray-vel (250 Ft). A legdrágább étel a 2 személyes pizza-kert tál volt 3800 Ft-ért, amelyen rántott sajt, vegyes köret, saláta, saslik volt.
Végülis minden ehet volt, nem is kellett sokat várni, az étkezés körülményei normálisak, fedett teraszon hosszú faasztalok és padok, piros kockás terítővel. Barátságos kiszolgálás.
Gyros Kert Aggtelek - Külső képGyros Kert Aggtelek - Étlap/itallapGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - Étlap/itallapGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - Étel/italGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - Étlap/itallapGyros Kert Aggtelek - Étel/italGyros Kert Aggtelek - Étel/italGyros Kert Aggtelek - Étel/italGyros Kert Aggtelek - Étel/italGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - Étel/italGyros Kert Aggtelek - BelsőGyros Kert Aggtelek - Étel/ital

Gyros Kert további értékelései

2023.11.01a párjával
Most ez úgy alakult, hogy hiába értünk oda időben a barlang bejáratához (napi három túra van kiírva), közölték, hogy tele van már a csoport, nem lehet. De sebaj, mert fél óra múlva indul egy mentesítő járat, azzal mehetünk. Ok, megvettük a jegyet. Mi legyen? Van a bő fél óránk. Nem ebédeltünk...
2021.06.24egyedül
Úgy alakult, hogy egy közeli faluban volt dolgom, és ha már erre jártam, gondoltam, benézek ide is. A Baradla barlanggal szemben büfésoron alig valami volt nyitva a fényes nyárban. Ha jól értettem a hely nevét, akkor most Gyros Kert néven üzemel. Volt ugyanitt egy Pizza Kert valaha, úgy tudom...
2017.04.27családjával
Sok helyen voltunk de magasan viszi a prímet.Gyorsak és minden friss és ízletes:)