Pótmegoldás

Csopak Vendéglő & Pizzéria AjkaCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka a térképen

Átlagos 2022. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. augusztus 12.
Herenden szerettünk volna ebédelni, de a Paletta kora délután bezár, és mintha lakatlan lenne a környéke is, az Apicius meg nem is működik egyáltalán, csak a kávézója. És a környéken egyáltalán nem tudnak ajánlani semmiféle helyet, ahol enni lehet, mondta széles mosollyal a recepciós néni. talán valami pizzéria akad valahol a környéken. Na, erre én gondoltam is, hogy a tűz vesse fel a fél Bakonyt, nem baj, majd eszünk Ajkán, ott biztosan van egy étterem! És csaptam a lovak közé a bakról máris. Ajkára érve, jobbra-balra szimatolva, étterem talán van erre vagy arra, egy kereszteződésnél jobbra is, meg balra is, nosza, aztán csak kifutottunk Ajkáról... megkérdeztem egy derék embert az út szélén, és a Csopakot ajánlotta. Betáplál, indul, megtalál. Hosszú terasz, nincs túl meleg, kiültünk hát. Per pillanat mi voltunk az egyetlen vendég. Ennek ellenére, némi időbe telt, mire a lány, aki a teraszt ajánlotta, kiért hozzánk az étlappal. Ezt nem is értettem. nem mi vagyunk az egyetlen fizető célpont? Jó sűrű májgombóclevest kaptam, éhes voltam, jól esett. A második egy filézettnek látszó csirkecomb, burgonyapürével, uborkasalátával, ehető kategória. A feleségemé tényleg nem sikerült, a meggylevese tele volt maggal, aztán valami borzaskát kért, és megkóstoltam, valóban eléggé nyers maradt a krumplija, a fogyaszthatóság alatt. Így ez az étkezés nem jött ki az átlagból, az asztal egy kicsit ragadt, ez is inkább rossz benyomást keltett. Viszont nem drága a hely, ha ez a főszempont, akkor lehet is menni, enni.
Csopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - BelsőCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - BelsőCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - MosdóCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - MosdóCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Étel/italCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Étel/italCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Külső képCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Külső képCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - EgyébCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Étlap/itallapCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Étlap/itallapCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Étlap/itallapCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Étlap/itallapCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Étlap/itallapCsopak Vendéglő & Pizzéria Ajka - Külső kép

Csopak Vendéglő & Pizzéria további értékelései

2019.05.05gyerekekkel
A Csingervölgyből Ajka belvárosa felé vezető út mellett található étterem és pizzéria, amely az általunk kipróbált éttermek közül a legjobbnak bizonyult a városban. Ebédmenü nincs, de az étlap árai is abszolút barátságosak. Az egész oldalnyi pizza-változatokat 2 méretben kínálják, 26 cm-es és 32...
2019.03.25gyerekekkel
Kétszer jártunk már ott, valószínü hogy még megyünk máskor is. Az ételek finomak, az adag is bőven megfelelő. A kiszolgálás udvarias, kedves, gyors. Az árak sincsenek "elszállva". Egyszer pizzát vettünk, az is nagyon jóízű volt. Amikor ott voltunk másodszor, szülinapi rendezvény is volt egy...
2014.09.11
Az egyik legjobb szakács főz ebben az étteremben. Mindig gyorsak és megbecsülik a törzs vendéget.Köszönet a Csopak étteremnek. Másoknak is nyugodt szívvel ajánlom.A futár fiú Tomi pedig nagyon érti a vendégek nyelvét. Jó érzéssel rendelem innen az ételt! A látványkonyhájuk is fantasztikus. A...