Nem tudnak főzni - de a hely kiváló!

Akasztói Horgászpark & Halascsárda AkasztóAkasztói Horgászpark & Halascsárda Akasztó a térképen

2018. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 22.
Vasárnap délben tele volt a halascsárda, mi ebédelni érkeztünk, végül kis várakozás után lett helyünk kinn a tó partján egy kényelmetlen fából egybe-ácsolt pad-asztalnál.
Nagy halászlé kedvelők vagyunk, jóformán minden halászlét kínáló éttermet ismerünk országunkban, és rangsoroltuk is már őket. Itt is már voltunk 8 évvel ezelőtt, nem volt sikerük nálunk, ezért idáig nem látogattuk meg őket, de a remény hal meg utoljára - ezért most újra megpróbálkoztunk.
Ez elsősorban egy nagy horgászparadicsom az akasztói sziksós tavaknál, szépen kialakítva, a tavak között utakkal, sok hűs árnyat adó bokrokkal, a parton szaletlikkel, ahova le lehet rámolni, és a családok akár egész napokat eltölthetnek üdülve-horgászva együtt.
A bejáratnál nagy parkolóhely, senki nem hajthat be a tavak közé.
A parkoló után rögtön ott áll a nádfedeles halascsárda, alul étterem, felül panzió.
Az az érdekessége, hogy ha az ember az 51-es úton utazik, jóformán észre se veszi ezt a létesítményt, csak ha figyel. Az úttól beljebb esik, csak a parkolóból nyílik ki a látvány, a sok tó egymás mellett. A horgásztavak mellett van egy fürdő tó is, a partján büfével, hátul sátorozóhellyel, és a tó partján egy épített jakuzzival.
Ez az egész nagyon kellemes üdülőhely, főként a horgászatot kedvelő családoknak.
Sajnos a halascsárdáról már nem mondható el sok jó. A terasza gyakorlatilag a tó partjára kihelyezett pár darab fagerendákból és lapokból egybe ácsolt pad és asztal, tetővel. Rendkívül kényelmetlen.
Vasárnaponként élőzene van, 1 elektronikus zeneszerszámmal felszerelt előadó személyében, vegyes slágereket játszva.
A felszolgálás kifogástalan volt, kedves, gyors és minden szempontból pozitív.
Sajnos az ételekről már nem mondható el ugyanez. A halászlé minősége semmit nem javult, gyakorlatilag halászlé kockából ugyanezt elő lehet állítani.
Ettünk két adag natúr fogasfilé szeletet petrezselymes burgonyával, lila hagymás tartármártással. Ebből a fogasfilék szárazak és íztelenek voltak, mintha már sütés után melegen tartották volna őket órákig, a petrezselymes burgonya szintén szárazra sütött volt, bár annak vajban párolt, petrezselymen frissen megfuttatottnak kellett volna lennie. A lila hagymás tartár volt egyedül elfogadható. Kértünk még két pohár sört és két bodzás limonádét, amik végre kiválóak voltak.

Összefoglalva > a környezet szép, hangulatos, érdemes megnézni, de nem kéne ezzel az étteremmel próbálkozni, amíg a tulajok nem cserélik le a konyhai személyzetet valami hozzáértőbbre, mert ez a csárda többet érdemel. És ha ezt megoldották, akkor majd elfogadhatóbb lesz az ár is, amit alkalmaznak.
Akasztói Horgászpark & Halascsárda Akasztó - Külső képAkasztói Horgászpark & Halascsárda Akasztó - Külső képAkasztói Horgászpark & Halascsárda Akasztó - Egyéb

Akasztói Horgászpark & Halascsárda további értékelései

2023.09.04barátokkal
Nagyon kedves a személyzet, gyönyörű a környezet, kifogástalan az étel. Életem legjobb halászlevét ettem itt
2023.06.06családjával
Sok halas helyen voltunk már, de ilyen gazdag menüt még nem láttunk. Nehéz választani a sokból, én hallevet ettem harcsából, belsőségekkel (nem halászlének hívják), a többiek rántott harcsát, minden kiváló volt. Nincs mit ragozni. Az árak meg mindenütt kúsznak felfelé, itt legalább kiváló ételt...
2022.03.26barátokkal
Nagyon szeretjük a Halascsárdát, nem véletlen, hogy az esküvőnket is ide szerveztük. Az ételek kifogástalanok, a vendégek még hónapokkal később is emlegetik. Életem legjobb halászlevét is itt ettem, ezt nem sikerült még überelni. A személyzet nagyon udvarias és profi, a környezet pedig mesébe illő
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással