Tepke túra

Bableves Csárda AlsótoldBableves Csárda Alsótold a térképen

Kiváló 2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 1.
Cserháti kirándulásunk során, a Tepke csúcsán figyeltünk fel az érdekes útjelző táblára: Bableves csárda. Igaz, hogy Mátraszőlős felé hagytuk el a hegyet, de úgy döntöttünk, hogy megkeressük ezt az Alsótoldi csárdát. Az erdő közepén lévő étterem a kéktúra vonalán található. Falusi, kellemes hangulat, kedves kiszolgálás. Különböző bablevesek, palóc ételek,és vad fogások szerepelnek az étlapon. Mi a választott ételekkel maximálisan meg voltunk elégedve, nagyon finomak voltak. Ár-érték arányban megfelelő volt. Egy kellemes túra ízletes zárása. Mindenkinek ajánlom, mi biztosan visszatérünk.

Bableves Csárda további értékelései

2023.08.27gyerekekkel
Korábban már jártunk ott és nem voltunk - alapvetően az ételekkel - elégedettek. Ezért nem is terveztük, hogy ott fogunk meg állni. Mivel azonban a velünk lévő gyerekek hirtelen rájöttek, hogy mindjárt éhen halnak - és a hely pont útba esett - mégiscsak bementünk a vendéglőbe....
2023.04.24a párjával
Jól eltöltöttük az időt Garábon, aztán fel is merült, hogy ok, de hol eszünk, egyébként ott helyben is lehet, a garábi látogatóközpont egy irtóra fura egyvelege az erdélykedő magyarkodásnak, a krisztusos szenteskedésnek, meg a buddhizmusnak is, mindenből van itt bőven, jól megférnek ezek a...
2023.01.30családjával
A csárda az Országos Kéktúra útvonalán fekszik, így túrázóknak tökéletes választás, mi is ezért tértünk be, de másnak is ajánlom. Semmi extrára nem kell számítani, de kellemes, családias csárda hangulat fogad, az ételek háziasak és bőségesek. A kiszolgálás kedves és gyors volt. Az étlap bőséges,...