Víztől távoli stranbüfé.

Aszófői Halsütő AszófőAszófői Halsütő Aszófő a térképen

2017. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 11.
A nyáron mások kérése miatt sosem marad ki a halsütő. Bár én inkább kolbászt ettem. Az egyébként nem volt rossz.
A sorállásos, kikiabálós, a tálcákkal, az üdítő hűtőnél tolongás csak azért is érdekes, mert Ha kilép az ember az építmény elé, akkor Sajkodig, és Balatonfüredig semmi sincs. A parkolás a füvön, össze-vissza. Szóval engem már előre bosszant a spártai, vagy inkább strandbüfé jelleg. Az előny, hogy nem izzadt, meztelen férfi hátat kell nézni a sorban fél óráig.

Csak mondom, hogy a Balatonon nincs halászat. Onnan csak horgászok foghatnak ki halat, akik viszont nem adhatják el a fogásukat. Így a halsütőkben mindenütt román, kazah, argentin halból készülnek a fogások. A pisztráng lillafüredi, ez tiszta, ki is van írva. A többiről az összes halsütő gondosan hallgat.

Aszófői Halsütő további értékelései

2023.10.19a párjával
Három éve jártunk itt először, amikor körbe tekertük a Balatont. Aszófőn szálltunk meg, és kisétáltunk egy vacsorára. Nagyon sokan voltak, szinte amúgy mindig, de a úr aki kiszolgált Bennünket, kedves és udvarias volt. Híréhez képest nem is volt drága a hal, és nagyon finoman frissen készítették....
2023.08.24a párjával
Csak hát itt nem a halakat etetik, hanem az embereket hallal, futószalagon. Az esetek többségében nincs kedvem itt megállni, mindig tele van a parkoló és tömegmozgalom van. Most az volt a terv, hogy itt eszünk, augusztus 20. után mindig fogy a nép a tóparton, ráadásul hétköznap van. Tévedtem....
2022.07.30a párjával
Három napot töltöttünk el a Balatonnál, idén július közepén. Férjem javaslatára, mondván jókat hallott róla, meg szeretjük is halat álljunk meg, és ebédeljünk meg. ez volt az érkezésünk napján, én hekket, férjem fogasfilét evett. Mennyei volt. A tervben nem volt benne, h másnap is ott együnk, de...