Haloda faloda

Aszófői Halsütő AszófőAszófői Halsütő Aszófő a térképen

Kiváló 2019. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 19.
Éppen a Káli-medencében található szállásunkra tartottunk Budapestről, de annyira megéheztünk a célegyenesben, hogy megálltunk az út mentén található halsütőnél. Megérte a kitérőt, mert frissen sütött, jó minőségű balatoni, és egyéb halakat lehet kapni. Elég népszerű a hely, ezért egy 10 percet kellett várnunk, hogy mindenki megkapja a jussát, de utána elégedetten, jóllakottan távoztunk. Csak ajánlani tudom őket.
Aszófői Halsütő Aszófő - Étel/ital

Aszófői Halsütő további értékelései

2023.10.19a párjával
Három éve jártunk itt először, amikor körbe tekertük a Balatont. Aszófőn szálltunk meg, és kisétáltunk egy vacsorára. Nagyon sokan voltak, szinte amúgy mindig, de a úr aki kiszolgált Bennünket, kedves és udvarias volt. Híréhez képest nem is volt drága a hal, és nagyon finoman frissen készítették....
2023.08.24a párjával
Csak hát itt nem a halakat etetik, hanem az embereket hallal, futószalagon. Az esetek többségében nincs kedvem itt megállni, mindig tele van a parkoló és tömegmozgalom van. Most az volt a terv, hogy itt eszünk, augusztus 20. után mindig fogy a nép a tóparton, ráadásul hétköznap van. Tévedtem....
2022.07.30a párjával
Három napot töltöttünk el a Balatonnál, idén július közepén. Férjem javaslatára, mondván jókat hallott róla, meg szeretjük is halat álljunk meg, és ebédeljünk meg. ez volt az érkezésünk napján, én hekket, férjem fogasfilét evett. Mennyei volt. A tervben nem volt benne, h másnap is ott együnk, de...