Finomságok panorámával

Kisfaludy-ház BadacsonyKisfaludy-ház Badacsony a térképen

Kiváló 2017. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 9.
Vacsorázni mentünk az étterembe, ahol tényleg gyönyörű a kilátás, páratlan hangulata van a helynek. (Az étteremnek nincs saját parkolója a nyilvános parkolóban pedig este 10-ig kell fizetni.) A kiszolgálás rendkívül gyors, még meg sem ettem a levest (a többiek már igen) és hozták is a főételeket. Nagyon finomak voltak az ételek, mind a levesek és a főételek is. Nagyon figyelmesek, többször megkérdezték, hogy minden rendben van e, mit hozhatnak még. A kétszemélyes tálat ketten nem tudtuk megenni, így elvittük. A számla összege nem volt kevés, de szerintem egy ilyen helyen reális áron volt az étel és ital. A 10% szervízdíj felszámolásra kerül. Mi mielőtt megnéztük volna a számlát ezt meg is kérdeztük, mire azt a választ kaptuk, hogy benne van, de azt a főnök elteszi az irodájába vagy kitudja hova. Ez a válasz egyáltalán nem tetszett... Szerintem ezt oldják meg házon belül, mi nem éreztük úgy, hogy a borravalót még egyszer kifizetnénk.

Kisfaludy-ház további értékelései

2023.05.16egyedül
Kisfaludy-ház a Badacsony egyik legmagasabb pontján helyezkedik el, teraszáról fenséges panoráma tárul a vendég szeme elé. Az asztalon élő virág, só-, bors és chilidaráló, a teraszt fűszernövények szegélyezik. A beltér csárda-jellegű, némi dekorációt még elviselne. Miként a honlapon is szerepel,...
2022.08.17gyerekekkel
Az első benyomásom kb. 8 éve az volt, hogy ide nyaranta egy alkalommal e kell jutni. Akkor is lenyűgöző volt a panoráma úgy mint most, a kiszolgálás a rugalmasság és a hangulat ( köszönhetően az élő zenének amit a prímások biztosítottak) profi és minőségi volt.... ellenben a ma tapasztaltokkal....
2022.06.09barátokkal
Pünkösd-kor jártunk az étteremben baráti társasággal szerettünk volna egy kellemes ebédet elkölteni. Nem sikerült. Az ételek minősége kritikán aluli volt, egy gyengébb menzai ételnek felelt meg rendkívül kicsi adagok brutális áron. A levest vissza is kellett küldenünk, mert ehetetlen volt. Az...