Esős hétvége a Balatonnál

Betérő a Vén Kocsishoz BadacsonytomajBetérő a Vén Kocsishoz Badacsonytomaj a térképen

2016. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. július 18.
Egy esős szombaton próbáltunk kellemes ebédhelyszínt találni a Balaton északi partján, és az ittjartam.hu alapján esett a választásunk erre a helyre. Nehéz kellemes helyet találni hűvös időben, hiszen sokan a jó időre építenek, vagy nincs is zárt helyiségük vagy kicsi és nem lehet már beférni az utolsó pillanatban. A Betérő a Vén Kocsishoz is csak kinti helyszínt biztosít, de fedett és a fűtést is megoldották, így a hideg ellenére kényelmesen fogyasztottuk el az ebédet. (Csupán az időjárás miatt értékeltem a hangulatot "jó"-ra és nem "kiváló"-ra.)
A kiszolgálás remek volt, udvariasak, segítőkészek és közvetlenek voltak, házias hangulatot teremtettek. Az ételek finomak voltak, házias ízvilággal, normál adagban (a nagyobb étkűeknek esetleg kevés lehet). Az italválaszték nem volt olyan nagy, de elegendő. Az ár-érték arány megfelelő volt, nem dobtuk magunkat hanyatt az összeg láttán, pedig mindannyian ettünk levest, második fogást, ittunk rövidet és üdítőt.
Összességében jól éreztük magunkat, jót ebédeltünk, szebb időben is kipróbálnánk a hely hangulatát!

Betérő a Vén Kocsishoz további értékelései

2017.08.11családjával
Jót, olcsón, gyorsan! Ebből a 3-ból itt is csak 2-őt tudtak adni, :-( de megérte megvárnunk. Kár, hogy nem jó a szépkártya leolvasótok, mert még jönnénk :-) Kutyánk is köszöni a külön odafigyelést, igen élvezte a párakapu alatt. Étlapot tehetnétek ki legalább a fészbukra, meg azt, hogy mikor...
2017.08.10a párjával
A neten sokfelé olvastam erről a helyről, azt is, hogy pikk-pakk gyorsan kiszolgálnak, és van olyan oldal is, ahol úgsz szerepel, hogy mindenféle kártyát elfogadnak. Nos a "pikk-pakk" kiszolgáláds 3/ óráig tartott, jóllehet talán még két asztalnál ültek rajtunk kívül. Hideg gyümölcsleves...
2015.07.23gyerekekkel
Először nyaraltunk Badacsonytomajban, sajnos nem rögtön találtunk rá az étteremre. A hét vége felé viszont már ebédelni, vacsorázni csak ide jártunk. A hangulat mindig oldott, a pincérek közvetlenek, de nem tolakodóak, az étel ízletes, gusztusosan tálalt, és elegendő. Két gyermekes családként a...