Szerethető középvonalas hely javítandó konyhával

Korzó Vendéglő BajaKorzó Vendéglő Baja a térképen

2014. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 22.
Tavaly Baján járva szerettünk volna egy olyan új helyet megnézni, ami a központban van és kínál halászlevet valamint magyar halételeket. Mivel a város központjában mindenütt nemzetközi ételeket kínálnak, többnyire mediterrán és ál-mediterrán fogásokat, beültünk az egy szem kivételt jelentő Korzóba, ahol kedves kiszolgálás és barátságos beltér fogadott. A falon képek a régi és jelenlegi Bajáról, térkép a történelmi Magyarország borvidékeiről valamint családi emlékként egy fénykép és képeslap az első világháborúból.
A kínálat egyszerű, közismert magyar ételeket kínálnak mindenféle csavar nélkül. Mi némi dilemmázás után a bajai halászlé és a pacalpörkölt mellett döntöttünk, amihez kovászos uborkát és kenyeret kértünk. A kenyér ipari volt, de friss, az uborka sajnos ecetes és nem kovászos, a pacalpörkölt jó állagú és finom, megjelenésre lehetett volna szebb, pirosabb, a halászlé pedig közepes, élvezhető, túlfőtt hallal, amit külön tányéron kaptunk, mint erre szokás, a gyufatészta viszont a (szintén inkább téglás-barnás mint piros) lében érkezett.
Az italválaszték szűk, de azért értékeltük, hogy nem valamelyik nagypincészet kommersz borait kínálják, hanem egy harmadik vonalbeli villányi kispincészetét, Maczkóékét. A sör nagyipari volt, s azon belül sem a legjobb.
Átlagos, közepes hely a Korzó, ahol az ember nagyot nem csalódik. Búcsúzáskor megkérdeztük, hogy milyen harcsából készítik a harcsapörköltet, a válaszból azt raktuk össze, hogy halászott szürkeharcsából. No, lesz mit megkóstolni legközelebb.
Korzó Vendéglő Baja - Étel/italKorzó Vendéglő Baja - Étel/italKorzó Vendéglő Baja - Étel/italKorzó Vendéglő Baja - BelsőKorzó Vendéglő Baja - BelsőKorzó Vendéglő Baja - Étel/ital

Korzó Vendéglő további értékelései

2022.09.08barátokkal
Ott tartózkodásunk mindhárom napján ott ebédeltünk, négyes társaságban. A menü bőséges, nagy adagok, finomak, házias ízek, az árak nagyon barátiak. A kiszolgálás gyors, mindenki nagyon barátságos. Közel a központhoz, van kinti terasza is . Ha arra járunk még, biztosan ott fogunk ebédelni. Jó...
2015.07.06a párjával
Már több éve minden nyáron egy hosszú hétvégét töltünk Baján A szállásukhoz közeli kedvező árú,és nekünk tetsző éttermet kerestünk a neten.A Korzo vendéglőre esett a választás,mivel megtetszett a hétvégi menü.Sajnos ott tudtuk meg csak rendelésre van hétvégén ez a lehetőség. A napi ajánlat nem...
2014.09.12a párjával
Először véletlenül tértünk be éppen ide, utána már célzatosan ide mentünk. Finom ízek, nekünk éppen megfelelő választék, jókora adagok és néhány közeli más étkezőhelyhez hasonlítva lényegesen megfizethetőbb árak! A kiszolgálás gyors (csak a palacsintára kellet picit várni), a személyzet...
Duna Wellness Hotel Baja - Napi árak félpanziós ellátással
2025.03.03-ig
Duna Wellness Hotel Baja
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással