Retró ebéd mindenki meglegésedésére

Pikoló Vendéglő BakonybélPikoló Vendéglő Bakonybél a térképen

2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. július 23.
Bakonybélben a Pannon Csillagda meglátogatását követően ide tértünk be ebédelni családunkkal, követve az ittjartam.hu korábbi értékelőit, akik a településen a bronzérmes pozíciót szavazták meg a Pikolónak.
A főúton éppen a kanyarban vannak, könnyű megtalálni őket, s ha szerencsénk van, akkor az épület előtt sikerülhet parkolni, bár csak 3 autónyi hely van.
Belépve 70-es évek vidéki retró kocsma-fílingjébe csöppentünk és egy szorgos, asztalokhoz igyekvő pincér hölgybe, aki a belső kertben lévő teraszra invitált bennünket. Kényelmesen elfértünk, árnyékos asztalt választottunk. Az étlapon egyszerűbb ételek, de elég sokrétű kínálat, leginkább frissensültek (mirelitből), jól ismert, közkedvelt fogások, némi népszerű street food is akad, amikhez nem szükséges mesterszakácsot alkalmazni.
Az 5 féle levesből pont májgaluska nem volt, amit kértünk volna, így gombakrémlevest pirított kenyérkockával (600 Ft) és húslevest kértünk cérnametélttel (500 Ft), amelyek szinte azonnal érkeztek is. A főételek közül cápafilét (2000 Ft), hamburgert (550 Ft), áfonyalekváros tésztát (700 Ft), rántott karfiolt (1700 Ft) ettünk. A főételek ára már tartalmazta a köretet is, a majonézért viszont kellett fizetni +150 Ft-ot. Így is igazán barátságos, olcsó volt az árfekvés, az adagok pedig átlagos méretűek.
A szörpök közül bodzát választottunk (130 Ft/dl).
Gyorsan meg tudtunk itt ebédelni és olyan egyszerűbb ételeket találtunk, amelyeket a gyerekek is szívesen megettek.
Bankkártyával is lehet fizetni.
Korall márkanevű jégkrémeket tartanak, fagylalt nincs.
Pikoló Vendéglő Bakonybél - Külső képPikoló Vendéglő Bakonybél - Külső képPikoló Vendéglő Bakonybél - Külső képPikoló Vendéglő Bakonybél - Külső képPikoló Vendéglő Bakonybél - Étlap/itallapPikoló Vendéglő Bakonybél - BelsőPikoló Vendéglő Bakonybél - BelsőPikoló Vendéglő Bakonybél - Étlap/itallapPikoló Vendéglő Bakonybél - Étlap/itallapPikoló Vendéglő Bakonybél - Étlap/itallapPikoló Vendéglő Bakonybél - Étlap/itallapPikoló Vendéglő Bakonybél - Étlap/itallapPikoló Vendéglő Bakonybél - Étel/italPikoló Vendéglő Bakonybél - Étel/italPikoló Vendéglő Bakonybél - Étel/italPikoló Vendéglő Bakonybél - Étel/italPikoló Vendéglő Bakonybél - Étel/italPikoló Vendéglő Bakonybél - Étel/italPikoló Vendéglő Bakonybél - MosdóPikoló Vendéglő Bakonybél - Külső kép

Pikoló Vendéglő további értékelései

2021.08.19gyerekekkel
Érdemes ezt az éttermet választani a településen, itt valóban azt nyújtják, amit ígérnek. Van egy csendes, árnyékos hátsó terasz, ami az útról nem látszik. A belső tér is szép, tiszta. Finomak az ételek, az adagok nagyok. A mosdó is tiszta és szép.
2020.07.20a párjával
Két napot töltöttünk Bakonybélben és több alkalommal fordultunk meg ebben a kisvendéglőben. A személyzet mindig mosolygós és barátságos volt . Az ételek gyorsak, finomak és mindig forrón kerültek az asztalunkra. Nagyon meg voltunk elégedve mindennel, csak ajánlani tudjuk mindenkinek!
2020.06.11a párjával
Már többször jártunk itt a teljesítménytúrák alkalmával, most egy másfajta túra után tértünk be ide. A kerthelyiségben egy nagyobb társaság volt, így bőven volt hely, igaz hétköznap és a 15,40 az se nem ebéd idő se nem vacsora, de mi éhesek voltunk. Csontlevest és Málnalevest rendeltünk, jóízűen...
Hotel Bakony Bakonybél - Kedvezményes ár félpanzióval
Kedvezményes ár félpanzióval
Hotel Bakony Bakonybél
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel