Az ajánlott hely

Svejk Vendéglő BalassagyarmatSvejk Vendéglő Balassagyarmat a térképen

2023. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. augusztus 11.
Érdekes. ma többen jó szívvel emlegették is, meg az ittjartam is ezt ajánlotta. Nem volt kétséges, hogy ide megyünk enni. A probléma csak a szűk időkeret volt, du. 13 óra után pár perccel érkeztünk és 14 órakor már időpontra mentünk egy kiállításra. Kérdeztem a felszolgálót, hogy szerinte fél óra alatt meg tudunk ebédelni? Azt mondta, hogy nem ígéri, hogy ez lehetséges. Így aztán úgy döntöttünk, hogy eszünk csak egy vastagabb levest, az biztos kész lesz fél órán belül, aztán majd eszünk valahol mást, ha ráérünk. Egy-egy babgulyást rendeltünk. Körülöttünk gyerekes családok ültek, szinte minden hely foglalt volt, ők jobban ráértek, hatalmas tálakat hordtak ki nekik, tényleg elképesztő mennyiségű és gusztusos adagokat... csendesen irigykedtem. A nagy trakta-sor végén nekünk is megjött a levesünk, kaptam hozzá bolti szóróban csípős paprikát, meg szép fehér kenyeret is. Tulajdonképpen elég jó volt, nem is bírálnám a babgulyást, ritkán eszel jobbat. Időben bekanalaztuk, időben fizettünk, a két 1900 forintos tányér babgulyás úgy lett 4800 forint, hogy kértünk egy üveg ásványvizet is, meg egy üveg kólát. Tetszett, hogy kaptunk a poharainkba előre citromot. Nem tetszett, hogy a pincér a poharakat felülről a szájuknál fogva tette le, mindegy körbetapizva a kis mindenes kezével egy ivóedényt a szélénél. Egyébként viszont rendben van ez a hely, bátran ajánlható, és lehet, hogy még jobb lett volna a kedvem, ha nem sietünk sehová és rendesen, nyugodtan megebédelünk. Szervízdíj nincs a számlában, de adható rá.
Svejk Vendéglő Balassagyarmat - Étlap/itallapSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Étlap/itallapSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Étel/italSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Külső képSvejk Vendéglő Balassagyarmat - EgyébSvejk Vendéglő Balassagyarmat - Egyéb

Svejk Vendéglő további értékelései

2023.05.21csoporttal
Kirándulásunk során vettük igénybe ennek az étteremnek a szolgáltatását. Nagyon finom palóc étel kinálatuk van. Az adagok is óriásiak és a kiszolgálás pörgős,kifogástalan. A bokszos kialakítás nagyon tetszett.Az ital kinálat is jó. A barna sőr, a vörös bor és a gesztenyepüré is finom volt....
2021.08.16családjával
A cseh eleterzest kerestük. A csapolt sorok jók voltak. Az ételek annál kevésbé. A barnamártás kesziteset meg kellene tanulni. A knédli gyorsfagyasztottbol készült, ez még rendben lenne. A savanyú káposzta tulajdonképpen bele volt főve a "mártásba", mint egy káposztaleves. Nulla izélmény! A többi...
2019.12.10a párjával
Az Ittjártam oldal ajánlására kerestük fel. A központtól egy rövid gyaloglásra található, de az étteremmel szemben van saját parkoló is. Egy személyes tálat kértünk kettőnknek, ami a jóízű levesek után bőven elég volt. A kínálat elég változatos, az étel jó, habár nem különleges. Tetszett,...