Csalódás

Degesz Étterem & Pizzéria BalatonakarattyaDegesz Étterem & Pizzéria Balatonakarattya a térképen

Gyenge 2017. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 11.
Több éve járunk ebbe az étterembe,de az idén sajnos csalódnunk kellett!
Egy viszonylag tapasztalatlan pincérnő vette fel a rendelést,mindketten levest kértünk,az enyémet kihozták,de alig volt benne tészta/húsleves/és én már régen megettem,mikor a férjem halászléje még sehol nem volt!
Vártunk még egy jó darabig,aztán úgy döntöttünk,hogy elmegyünk máshová ebédelni és lemondjuk a megrendelést.Bement a férjem fizetni és közben egy másik bejáraton /gondolom a konyhán hallották,hogy szeretnénk lemondani a további ételeket/egyszerre kihozták a halászlevet és a második fogásokat is,letették az asztalra,csak azt nem tették hozzá,hogy zabálj paraszt,nembaj ha kihűlt!
Akkor kiderült, hogy,ha már kihozták az ételt,akkor már nem lehet visszamondani,szóval együk meg,és különben is "ez nem egy Mcdonalds" ,közölte velünk a pincérnő,hát nem látjuk,hogy mennyien vannak?Ráadásul én rántott sajtot kértem majonéz és ketchup nélkül,kértem hogy ne tegyék rá a krumplira,erre természetesen mindkettővel jól meglocsolva a burgonyát érkezett az étel.
Elég sokat vitatkoztunk,mire elfogadták,hogy nem kérjük a kihűlt ételeket,mert elment már az étvágyunk,főleg látva,hogy mindent egyszerre kipakoltak az asztalra.
Legközelebb más éttermet fogunk választani!
Tisztaság:Gyenge

Degesz Étterem & Pizzéria további értékelései

2018.07.07gyerekekkel
Korábban voltunk már itt ropogós csülköt rendeltünk és pizzát a gyerekeknek. A csülök nagyon finom volt, a pizza tésztája is ropogós, puha és vékony. Idén újra visszamentünk a csülök továbbra is fantasztikusan finom, én azonban most kértem egy rántott harcsát is, ami nagyon nagy csalódás volt. A...
2018.06.23csoporttal
A negatív vélemények ellenére tartottam tőle, de kellemesen csalódtam. A pincérek igen segítőkészek voltak, több egyedi kérésünket is megoldották. Azért csak négy csillagot kapnak, mert egyikük, talán kezdő lehetett, többször az ölembe pottyantotta a maradék kaját, amikor elvitte a tányért. Az...
2017.06.12barátokkal
Már sokadszorra ültünk be ide ebédelni, és a véleményünk sajnos egyre rosszabb. Most egy kedves, de tájékozatlan pincérnő vette fel a rendelést. Harcsalakoma elnevezésű ételt kértünk ketten a társaságból, és érdeklődtünk, hogy magyar, vagy afrikai harcsából készül. Megkérdezte a konyhát, és azt...