Almádi központjában jó áron enni

Corner Étterem BalatonalmádiCorner Étterem Balatonalmádi a térképen

Átlagos 2016. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 22.
Menüt ettünk ebben az étteremben, de nem volt nagy durranás. Az ára az jó, a menü olcsó, végül is a főétel nem volt rossz, de a levesnek (sajtkrém levest ettem) semmi íze nem volt. Konkrétan semmi..Mindegy menzakajának be lehetett tudni. Nem lesz a kedvencünk. Vannak a környéken sokkal jobb éttermek. Aki az olcsóságot részesiti előnyben, és nem akar sokat tekeregni, annak jó lehet. Pizzát nem kóstoltam, menü alapján tudok véleményt mondani.

Corner Étterem további értékelései

2022.08.23a párjával
Nyaralásból hazafelé beugrottunk, illetve visszatértünk Almádiba. Máskor is ettünk már itt, akkor is jót ettünk itt. A városközpontban, a legjobb helyen van az étterem, széles választék van mindenből. Kicsit lassan akart elkészülni a kért étel, de nagyon finomra sikerült és bőséges adagot...
2020.12.06gyerekekkel
Mi megvoltunk elégedve a kiszolgálással és az étel minőségével is. A pizzájuk és az egy tál ételük is finom.Az egy hét alatt többször is beültünk ide vacsorázni vagy ebédelni. Eléggé a központban van úgyhogy forgalmas hely, valamikor nincs szabad asztal,jobban jár ha foglal az ember. Ami még...
2019.06.23barátokkal
4 év után tértem vissza, a színvonal a bányász béka hátsóját alatt A gyros tál nyomokban tartalmazott húst, öntet nem volt rajta. A gnocci ehetetlenül sós volt, a rántott zöldség mirelit volt és ízetlen.