Csárda jellegű étterem

Kuckó Étterem BalatonalmádiKuckó Étterem Balatonalmádi a térképen

Gyenge 2018. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 22.
Csárda jellegű étterem, és itt vége is a pozitívumoknak, se a vendéglátás,se az étel színvonala meg sem közelíti amit egy ilyen helytől elvárna az ember. Igaz,hogy mi éppen nem Magyaros ételt rendeltünk, mert rántott/egy sima és egy camebert/ sajtot ettünk, de a tálalás az olyan puritánra sikerült, hogy a tányéron az egyiken egy narancskarika árválkodott, a másikon meg semmi, nem beszélve az apró szemű száraz másodosztályú rizsről, ami az egyik köret volt. A tartár mártás az meg sima majonéz volt A sajtok minősége is erősen kifogásolható. A pincérek tették a dolgukat,a kötelező udvariasság megvolt, viszonylag gyors volt a kiszolgálás, de nem is voltak sokan. Azt sem értettük, hogy mért nem lehetett olyan helyre ülni, ahova mi szerettünk volna, mert ki volt ugyan rakva sok helyre a foglalt tábla, de ez amolyan kamu volt, mert mi öt óra környékén jártunk ott,amikor kevesen voltak, de amikor végeztünk akkor még kevesebben voltak. A végén a tulajdonos jött oda fizetni aki két szót nem szólt kapott is tőlünk 50Ft borravalót. Nagyon gyenge hely nem ajánlanám senkinek.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge

Kuckó Étterem további értékelései

2021.08.18gyerekekkel
Nagyon barátságos és családias hangulatban, kedves kiszolgálás mellett nagyon finom ételek és italok vártak minket! Nem kellett sokat várni a vacsorára, négyen voltunk és mindenki mást rendelt de mondanom sem kell, hogy isteni volt mind a négy fogás! Az biztos, hogy ha még egyszer erre járunk...
2019.06.12barátokkal
Barátaimmal fürdés után szerettünk volna enni valamit a kuckó étteremben erre a biztonsági őr és a felszolgáló személyzet délután elküldött minket azzal az indokkal hogy egy nagy csapat jön és 4-5ora amire elkészül egy étel akár sultkrumpli akár bármi.
2018.08.05a párjával
Mi szeretjük a helyet, mindig egyszerűbb ételeket szoktunk itt enni. Az ételek finomak. A pincérek általában udvariasak és segítőkészek, de mikor legutóbb ott jártunk kint ajánlottak helyet, azoban mikor már nekiálltunk az ételnek jött hirtelen egy hatalmas vihar és ömlött be a víz a kis tető...