Kellemes meglepetés

Natúrkert Vendéglő BalatonalmádiNatúrkert Vendéglő Balatonalmádi a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 17.
Először jártunk itt párommal, útközben tértünk be egy levesre. A jó időre való tekintettel a teraszon foglaltunk helyet.
A kiszolgálás megfelelő, a pincérek kedvesek, segítőkészek.
A felszolgált étel mennyiségében és minőségében nem volt kivetnivaló.
Nagyon pozitív, hogy még a teraszon elhelyezkedő asztaloknál sem megengedett a dohányzás. Így egy nemdohányzó is tudja élvezni a kint elfogyasztott ebédjét, vacsoráját.

Natúrkert Vendéglő további értékelései

2015.04.06családjával
Nyaralásaink alkalmával már többször megfordultunk ebben az étteremben, és mindig nagyon jó tapasztalataink, emlékeink voltak vele kapcsolatban. Az ételek nagyon finomak, vannak olyan fogások, amiket direkt csak itt eszünk, mert sehol máshol nem találtuk még olyan jónak, mint itt. Mindenkinek...
2013.08.14családjával
Nagyon jó hangulata van , remek étterem , nekem tetszett,jók az ételek,a pincérek kedvesek. ajánlom mindenkinek! szép helyen van, hát Balatonalmádi nem is rossz hely... NEM EZ a legjobb étterem a Balaton körül, de biztos helye van a legjobb 10-ben. (nálam legalábbis). A panoráma jó , rálátni a...
2013.06.26a párjával
Immáron négy alkalommal ettünk a Naturkert étteremben, és egy hibát sem vétettek:). Zárásközeli időpontban is mosollyal fogadtak! Minden kérésünket teljesítettek, és szuper hangulatban ettünk isteni ételeket.A négy alkalommal összesen 18 fővel voltunk, és mindenki elégedett volt, ettünk szárnyas...